Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Gulddreng


TristanGamingDK
 Del

Recommended Posts

-Rep

Jeg ser ikke gulddreng som en admin på severn grundet han Caller staff på alt man laver, Hvor man ofte ser han ikke for ret og faktisk for en påtale for at Calle staff på noget så ligegyldigt. FX Som og gå og bygge en roadblock med 4 online "Ingen køre i biler" Vælger og calle på "Propblock"

 

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Jim Kromann skrev:

-Rep

Jeg ser ikke gulddreng som en admin på severn grundet han Caller staff på alt man laver, Hvor man ofte ser han ikke for ret og faktisk for en påtale for at Calle staff på noget så ligegyldigt. FX Som og gå og bygge en roadblock med 4 online "Ingen køre i biler" Vælger og calle på "Propblock"

 

arh

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gulddreng Den her gang bliver det et -Rep

Jeg ved ikke om det bare er en dålig start vi har haft men Som Jim skriver bruger du meget "Admin eller Staff" i RP

Det er der ingen grund til i følge mig.

Du har også en dårlig attitude over for andre og mig

 

Held og Lykke.

 

//TR1GG3R

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, TR1GG3R02 skrev:

Gulddreng Den her gang bliver det et -Rep

Jeg ved ikke om det bare er en dålig start vi har haft men Som Jim skriver bruger du meget "Admin eller Staff" i RP

Det er der ingen grund til i følge mig.Ta

Du har også en dårlig attitude over for andre og mig

Tak - Gulddreng

 

Held og Lykke.

 

//TR1GG3R 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Hondo skrev:

Nårh jeg havde enlig tanken at jeg ikke vil kommentere på folks ansøgninger men her kommer der en undtagelse.

 

På blot få timer (5 timer) har du bevist for mig at du ikke er klar til at blive staff i mine øjne endnu.

Du elsker at diskutere simple ting med staffs, hvor den pågældende ting i diskutere omkring faktisk står tydeligt beskrevet i reglerne men alligevel nægter at godtage det fordi det ikke passer dig.

Når det så ikke går dig som ønsket vælger du eksempelvis at give dårlige bedømmelser til Staffes på baggrund af noget som enlig ikke har noget med den pågældende case at gøre.

 

Et lille eksempel på en case vi havde idag:
Jeg hiver fat i dig da du vælger at bygge på vejen som borger som af gode grunde ikke er tilladt, jeg skal så bruge tid på at fortælle dig at det ikke er tilladt og finde reglen frem til dig hvortil du stadig nægter at tro mig. Du vælger så ikke mindre end 3 minutter efter at gøre præcis det samme men bare et nyt sted. 

 

Læs ikke denne besked som en dårlig ting men som en ting du kan forbedre dig på. 

Du er jo i bund og grund en flink person når man snakker med dig og du virker oprigtigt som om at du gerne vil serveren men der er bare nogen ting du skal arbejde med før jeg føler du er klar.

 

Så hvis beskeden ikke gav svar nok i sig selv så lad mig gøre det lidt nemmere, det desværre et -REP  fra mig.

 

Ønsker dig dog stadig held og lykke😊 

Thank you

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.