Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Pebernød


Pebernød
 Del

Recommended Posts

Så for den Drillepind, Pebernød, Pebernut, Kyro, Smoke, og hvad du ellers har heddet.

 

Du får et +REP af mig, og det gør du af følgende grunde:

 

- Du har ændret dig meget siden din "Drillepind"-fase.

- Du venlig og hjælpsom overfor andre spillere.

- Du kan reglerne.

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Du kan dit RP

- Moden

- Kender reglerne

 

 

Du er et Stavox symbol. Selvom du har din troll fortid. Har du taget dig meget sammen. Du har i mine øjne arbejdet meget for en plads på Stavox staff-teamet.

Held og lykke Pebernød!

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Hvad kan jeg sige min gode gamle kyro du har jo ændret dig markant meget du gik fra en komplet troll til en der rent faktisk gad serveren.

Du har en god tone
du er imødekommende
og alt i alt en super flink gut

Held og lykke 💖

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Du får desværre et -REP:
Du virker ikke nuanceret eller situationsbevidst.
Jeg har ofte oplevet, at hvis der er spillere du ikke kan lide, at du bliver sur over, at de får et jail for en mindre ting, hvor du mener de skal have permban.

  • Kreativt 2
  • Brugbart 1
  • Dum 2
  • Slange! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Smlfn skrev:

Du får desværre et -REP:
Du virker ikke nuanceret eller situationsbevidst.
Jeg har ofte oplevet, at hvis der er spillere du ikke kan lide, at du bliver sur over, at de får et jail for en mindre ting, hvor du mener de skal have permban.

Jeg sætter virkelig pris på, at du kommer med kritik. Dog vil jeg lige påpege at dette er et godt eksempel på, at staff kan være forskellige. Du hentyder til episoden med  Tommy Hill. Jeg mente sådan set bare, at når jeg havde kaldt case på ham 3 gange for grimt sprog, og han så efterfølgende beder min ven om at dræbe sig, at jeg ville personligt uddele en lidt hårdere straf end et jail, da det er gentaget. Dog mener jeg ikke han skal permbannes. 

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Kyro skrev:

Jeg sætter virkelig pris på, at du kommer med kritik. Dog vil jeg lige påpege at dette er et godt eksempel på, at staff kan være forskellige. Du hentyder til episoden med  Tommy Hill. Jeg mente sådan set bare, at når jeg havde kaldt case på ham 3 gange for grimt sprog, og han så efterfølgende beder min ven om at dræbe sig, at jeg ville personligt uddele en lidt hårdere straf end et jail, da det er gentaget. Dog mener jeg ikke han skal permbannes. 

I momentet mente du bestemt, at han skulle permbannes og det er ikke den eneste gang du har ment det i en case. Både din ven og Tommy grinte af episoden, hvorfor det ikke blev anset som at være det værste. Du var den eneste der var stødt på din vens vegne.
Lige efter ovennævnte scenarie valgte du desuden at prøve at køre diskussionen videre i OOC i flere dage i træk.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Smlfn skrev:

I momentet mente du bestemt, at han skulle permbannes og det er ikke den eneste gang du har ment det i en case. Både din ven og Tommy grinte af episoden, hvorfor det ikke blev anset som at være det værste. Du var den eneste der var stødt på din vens vegne.
Lige efter ovennævnte scenarie valgte du desuden at prøve at køre diskussionen videre i OOC i flere dage i træk.

Yes, men i momentet var jeg heller ikke staff. Jeg kommer ikke til at blive en staff som permbanner nogen overhovedet. Straffer man folk for hårdt, så dør serveren ret hurtigt. Bims grinte af episoden, fordi han ikke er god til at tage ting seriøst. Dog var han ret chokeret over, at der ikke blev straffet hårdere for det, da han  selv har været tæt på at få permban for at sige sådan noget. Jeg tog den i OOC fordi jeg var i chok over, at i ikke gør noget mere ved sådan en spiller. I dag sidder Tommy Hill og Maddie stadig og taler grimt til mig i case. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Smlfn skrev:

Du får desværre et -REP:
Du virker ikke nuanceret eller situationsbevidst.
Jeg har ofte oplevet, at hvis der er spillere du ikke kan lide, at du bliver sur over, at de får et jail for en mindre ting, hvor du mener de skal have permban.

enig

Redigeret af Gulddreng
Edit
  • Brugbart 1
  • Dum 2
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/01/2023 den 4:38 PM , Pebernød skrev:

Jeg sætter virkelig pris på, at du kommer med kritik. Dog vil jeg lige påpege at dette er et godt eksempel på, at staff kan være forskellige. Du hentyder til episoden med  Tommy Hill. Jeg mente sådan set bare, at når jeg havde kaldt case på ham 3 gange for grimt sprog, og han så efterfølgende beder min ven om at dræbe sig, at jeg ville personligt uddele en lidt hårdere straf end et jail, da det er gentaget. Dog mener jeg ikke han skal permbannes. 

Har selv oplevet han snakker sådan.

Det er sjovt der ikke er sket noget ud af det endnu 😂

  • Brugbart 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Nå, min kære Smoke. Du har ændret dig utrolig meget de seneste stykke tid, blevet ældre, mere moden og generelt set ville du være en positiv tilføjelse til staffteamet. Vi to har haft vores oppe og nede, men vi er sgu endelig altid kommet godt ud af det. Jeg synes selv, som nok mange andre, at du burde få en chance i staff teamet for bl.a at vise at selvom man kommer fra en lidt grim historik, så kan man altid vende den. Held og lykke gamle dreng.

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.