Dette er et populært indlæg Pikachu12 Skrevet 7. Januar Dette er et populært indlæg Del Skrevet 7. Januar Ingame navn: Pikachu12 SteamID: STEAM_0:0:68485251 IRL fornavn: Anton Alder: 17 28 1 5 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dan Landmand Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar + REP God tidligere staff God attitude på serveren 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cqmbo Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar +Rep - Tidligere staff - Hjælpsom - Moden 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar +rep Du er tidligere staff, du har derfor et godt kendskab til reglerne og hvad det vil sige at være staff. Har dog ikke set dig så meget ingame før fra 2 ugers tid siden, men jeg har heller ikke selv haft så stor mulighed for at komme ingame. 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Killza Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar +Rep - Tidligere staff - Moden - Sød person 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Plys Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar +Rep - Tidligere staff - Hjælpsom - Moden - flink at snakke med 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mickey Mus Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar +Rep - Du har kendskab til serverens regler, Pga tidligere staff, - Du er altid hjælpsom og serviceminded i de fleste situationer - Du flink og moden, generelt en respekteret spiller. Kan skide godt lide dig som person og ser dig helt klart som staff materiale. // Mus 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
rome Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar +rep -flink fyr -kan reglerne -gammel staff held og lykke 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TR1GG3R02 Besvaret 7. Januar Del Besvaret 7. Januar +Rep Skide flink person Virker til at have styr på reglerne Tidligere Staff Troller ikke 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Turbo_Isaac Besvaret 8. Januar Del Besvaret 8. Januar +REP - Han kan reglen - Han er moden - maget flink at snakke med 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
xJensx Besvaret 8. Januar Del Besvaret 8. Januar +REP - Mega flink person - Moden - Kan reglerne - Gammel staff - Hjælpsom Held og Lykke. xJensx 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nova0912 Besvaret 8. Januar Del Besvaret 8. Januar + Rep moden flink kan reglerne tidligere staff GL 🙂 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pikachu12 Besvaret 11. Januar Forfatter Del Besvaret 11. Januar På 07/01/2023 den 3:35 PM , Dan Landmand skrev: + REP God tidligere staff God attitude på serveren Hej Dan Landmand Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 07/01/2023 den 3:43 PM , Cqmbo skrev: +Rep - Tidligere staff - Hjælpsom - Moden Hej Cqmbo Tak for din fine ord jeg sætter stor pris på det ❤️ På 07/01/2023 den 3:45 PM , Lolly skrev: +rep Du er tidligere staff, du har derfor et godt kendskab til reglerne og hvad det vil sige at være staff. Har dog ikke set dig så meget ingame før fra 2 ugers tid siden, men jeg har heller ikke selv haft så stor mulighed for at komme ingame. Hej Lolly Jeg har spillet på stavox næsten hverdag de sidste 2,5 uger tror bare ikke vi har snakket så meget sammen men jeg sætter også stor pris på dit +REP❤️ På 07/01/2023 den 4:07 PM , Killza skrev: +Rep - Tidligere staff - Moden - Sød person Hej Killza Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 07/01/2023 den 4:23 PM , Plys skrev: +Rep - Tidligere staff - Hjælpsom - Moden - flink at snakke med Hej Plys Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 07/01/2023 den 4:31 PM , Mickey Mus skrev: +Rep - Du har kendskab til serverens regler, Pga tidligere staff, - Du er altid hjælpsom og serviceminded i de fleste situationer - Du flink og moden, generelt en respekteret spiller. Kan skide godt lide dig som person og ser dig helt klart som staff materiale. // Mus Hej Mickey Mus Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 07/01/2023 den 8:22 PM , rome skrev: +rep -flink fyr -kan reglerne -gammel staff held og lykke Hej Rome Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 07/01/2023 den 9:24 PM , TR1GG3R02 skrev: +Rep Skide flink person Virker til at have styr på reglerne Tidligere Staff Troller ikke Hej Tr1gg3r02 Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 08/01/2023 den 1:03 PM , Turbo_Isaac skrev: +REP - Han kan reglen - Han er moden - maget flink at snakke med Hej Turbo_isaac Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 08/01/2023 den 1:16 PM , xJensx skrev: +REP - Mega flink person - Moden - Kan reglerne - Gammel staff - Hjælpsom Held og Lykke. xJensx Hej xJensx Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ På 08/01/2023 den 8:27 PM , Nova0912 skrev: + Rep moden flink kan reglerne tidligere staff GL 🙂 Hej Nova Tak for din fine ord jeg sætter pris på det ❤️ Også tak til alle som bare har +REP ❤️ M.v.h Pikachu12 🙂 4 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lysestage Besvaret 13. Januar Del Besvaret 13. Januar Kæmpe +Rep - du har virkelig været en god staff med en god tone derfor bliver det et +rep fra mig 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BareMaxx Besvaret 13. Januar Del Besvaret 13. Januar Vi har valgt at afslå din ansøgning. Bedre held næste gang. Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger) Ikke moden nok Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle. Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts