Hop til indhold
Stavox

Hvornår startede folk?


Misser
 Del

Recommended Posts

Jeg synes det mega fedt at se at der er mange gamle spillere, som stadig den dag i dag bruger sin tid inde på serveren🤩 

 

Derfor har jeg 2 spørgsmål som alle er mere end velkommen til at svare på, da jeg finder det interessant!

 

Hvornår startede du på serveren?

Hvor mange timer har du brugt herinde?

 

Mener selv min første gang på serveren var tilbage i 2016, hvor jeg i 2017 oprettede mig på forum og jeg har opnået 2500 timers spilletid på serveren ca. lige siden! 

 

Ellers er der nogen der ved hvornår Stavox i det hele taget startede op?

  • Kreativt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det fandme mange år siden, mid 2015.
Kan folk huske Phanzii? Bedste staff 10/10.
Dengang at en hvis developer overtog serveren og ændrede ip'et du forbandt til, og kom ind på hans server, forvirrende tider  
Skud ud til dengang vi havde brandbiler!

326e1eb50ca799bc059e763b7ba39bc8.png

Redigeret af Rapps
  • Sødt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Rapps skrev:

Det fandme mange år siden, mid 2015.
Kan folk huske Phanzii? Bedste staff 10/10.
Dengang at en hvis developer overtog serveren og ændrede ip'et du forbandt til, og kom ind på hans server, forvirrende tider  
Skud ud til dengang vi havde brandbiler!

326e1eb50ca799bc059e763b7ba39bc8.png

Det der er Zypress btw ^

 

Jeg startede først i 2014 på et tidspunkt, ikke sikker hvornår, spillede til jeg blev permbanned af Dynns bror (lol). Så lukkede serveren kort efter, og åbnede igen i 2015.

Der var vidst også et forum før den lukkede, men den er desværre ikke arkiveret på archive.org.

75jrV7w.png

 

Det tidligste billede jeg har er fra 2015, nok fra en ban request. Ved ikke hvorfor jeg screenshottede det?

image.png

  • Sødt 2
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.