Pølsefar24 Skrevet December 18, 2022 Del Skrevet December 18, 2022 Jeg ved ikke hvad der sker men nogle gange virker min pm ikke når folk skriver til mig og /pm Her er der et billed af hvad jeg taler om Garry's Mod (x64) (gyazo.com) Pls hjælp Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3 BareMaxx Besvaret December 18, 2022 Del Besvaret December 18, 2022 (rettet) Det er kun når man bruger TAB til at auto complete spillernavn og man skriver noget med ÆØÅ efter at PM ikke virker. Redigeret December 18, 2022 af BareMaxx 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
2 Phillip Smith Besvaret December 18, 2022 Del Besvaret December 18, 2022 @Aske Det er ikke helt sandt, jeg kan bla ikke skrive til Pebernød. Den skriver blot intet, som billede indikere. Det virker til at den ikke supporter UTF-8 mere. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Dan Landmand Besvaret December 18, 2022 Del Besvaret December 18, 2022 Har selv oplevet dette problem. Syntes det er virkelig træls at den gør det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Pølsefar24 Besvaret December 18, 2022 Forfatter Del Besvaret December 18, 2022 Jeg synes det virklig irriterende fordi ved nogle virker det og ved andre er det nogle gange og en gang imellem er det nul og nix Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Pølsefar24 Besvaret December 19, 2022 Forfatter Del Besvaret December 19, 2022 Nah Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Po_ Besvaret December 19, 2022 Del Besvaret December 19, 2022 Hvis du sker, så åben chatten igen og tryk alt+z så vil den tidligere besked du skrev komme frem igen efter dette så skrev navnet på vedkommet manuelt også send beskeden på ny 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-3 Aske Besvaret December 18, 2022 Del Besvaret December 18, 2022 Det er fordi de bare skriver et mellemrum og intet andet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Pølsefar24
Jeg ved ikke hvad der sker men nogle gange virker min pm ikke når folk skriver til mig og /pm
Her er der et billed af hvad jeg taler om Garry's Mod (x64) (gyazo.com)
Pls hjælp
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts