Hop til indhold
Stavox

[Solved] forstyr mig mens jeg bygger går ikke prop block


Mio
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Mio
Spillerens in-game navn: BOT fred 
Dit SteamID: STEAM_0:1:538257902
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:17295398
Tidspunkt for hændelse: 0.2.29.40
Hvilke regler er blevet brudt: prop block rdm rdm under bygger sign går ikke ud under bygger sign
Hvad skete der: var i gang med at bygge så komme han bare ind jeg siger kan du gå ud han går ikke ud så går jeg ned til ham og siger gå ud igen han løber væk så derfor propblocker jeg ham inde så går der ca 2 min så går jeg ned og siger han skal ud kan ikke huske om han gik ud eller hvad jan gjote men så er det bare rdm prop block alle de ting jeg har sagt oppe i regler der er brut

Beviser KLIPS I NÆSTE TRÅD 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mio

Jeg har ikke kunne komme i kontakt med Bot Fred i 2 dage nu, så derfor lukker jeg klagen nu.

Jeg vil dog stadig holde øje med om han kommer på, så jeg kan tage snak med ham omkring situationen der skete.

 

Hvis du har noget at extra du vil tilføje eller bare vil kontakte mig så send en besked til mig på forum eller in-game.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.