Lolly Skrevet December 7, 2022 Del Skrevet December 7, 2022 Yo! Jeg søger noget og bruge mine penge på, så smid hvad i har og hvad i vil have for dem. Lad være med at skrive "kom med et bud" - skriv hvad du vil have istedet 😄 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Beent Besvaret December 7, 2022 Del Besvaret December 7, 2022 Har en M4 og Huracan. Kom med et bud. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret December 7, 2022 Forfatter Del Besvaret December 7, 2022 Lige nu, Beent skrev: Har en M4 og Huracan. Kom med et bud. Har allerede Hurracan. Hvad vil du have for din M4? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Beent Besvaret December 7, 2022 Del Besvaret December 7, 2022 Lige nu, Lolly skrev: Har allerede Hurracan. Hvad vil du have for din M4? Kom med et bud 🙂 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret December 7, 2022 Forfatter Del Besvaret December 7, 2022 25 minutter siden, Beent skrev: Kom med et bud 🙂 Læs mit opslag igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Beent Besvaret December 7, 2022 Del Besvaret December 7, 2022 13 minutter siden, Lolly skrev: Læs mit opslag igen. Kom med et bud Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret December 7, 2022 Forfatter Del Besvaret December 7, 2022 11 minutter siden, Beent skrev: Kom med et bud 30 mil. 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Beent Besvaret December 7, 2022 Del Besvaret December 7, 2022 2 timer siden, Lolly skrev: 30 mil. Tror du det er palles gavebod? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret December 8, 2022 Forfatter Del Besvaret December 8, 2022 7 timer siden, Beent skrev: Tror du det er palles gavebod? Præcis derfor skriver jeg at man skal lade være med at skrive “kom med et bud” fordi jeg altid kommer til at “low ball” Så skriv hvad du vil have for den. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Beent Besvaret December 8, 2022 Del Besvaret December 8, 2022 2 timer siden, Lolly skrev: Præcis derfor skriver jeg at man skal lade være med at skrive “kom med et bud” fordi jeg altid kommer til at “low ball” Så skriv hvad du vil have for den. 41 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret December 8, 2022 Forfatter Del Besvaret December 8, 2022 3 timer siden, Beent skrev: 41 Simpelhent alt for dyrt for en bil som lyder som en støvsuger. Køber den gerne til hvad du gav for den, 35 mil. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gaxerdk Besvaret December 8, 2022 Del Besvaret December 8, 2022 Kan varmt anbefale den legendariske Honda Civic, især hvis du vil give politiet en fair chance for at fange dig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Beent Besvaret December 8, 2022 Del Besvaret December 8, 2022 2 timer siden, Lolly skrev: Simpelhent alt for dyrt for en bil som lyder som en støvsuger. Køber den gerne til hvad du gav for den, 35 mil. Går du med til 37? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret December 8, 2022 Forfatter Del Besvaret December 8, 2022 1 time siden, Beent skrev: Går du med til 37? Eh, syntes jeg stadig er meget, står fast ved mit tidligere bud 😄 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Beent Besvaret December 8, 2022 Del Besvaret December 8, 2022 33 minutter siden, Lolly skrev: Eh, syntes jeg stadig er meget, står fast ved mit tidligere bud 😄 Så holder den fint i min garage. 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret 11. Januar Forfatter Del Besvaret 11. Januar Stadig aktuelt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Juul Besvaret 16. Januar Del Besvaret 16. Januar Bugatti Chiron 60.000.000 DKK ( Kan snakke om pris men stadig realistisk i forhold til 60 mil ) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret 16. Januar Forfatter Del Besvaret 16. Januar 5 timer siden, Juul skrev: Bugatti Chiron 60.000.000 DKK ( Kan snakke om pris men stadig realistisk i forhold til 60 mil ) Jeg er ikke interreseret i en Chiron, desværre. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jones69 Besvaret 16. Januar Del Besvaret 16. Januar AMG ONE kom med et bud Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lolly Besvaret 16. Januar Forfatter Del Besvaret 16. Januar 4 timer siden, Jones69 skrev: AMG ONE kom med et bud Alt over 90 mil vil jeg ikke gå med til, hvis man er ved det punkt hvor man vil købe en bil til 90 mil, kan man lige så godt grinde en custom bil. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jones69 Besvaret 17. Januar Del Besvaret 17. Januar 15 timer siden, Lolly skrev: Alt over 90 mil vil jeg ikke gå med til, hvis man er ved det punkt hvor man vil købe en bil til 90 mil, kan man lige så godt grinde en custom bil. Så må du hellere grinde til en custom bil 😉 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rumkugle Besvaret 17. Januar Del Besvaret 17. Januar Fiat 500 Pris: 7,5 mil køb den gerne har ikke brug for den mere Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts