Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Chimsi


Migos
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Salam Aleikum
Staff ingame navn: Chimsi
Dit SteamID: STEAM_0:0:151804568
Staff SteamID: STEAM_0:1:95137821
Forklar situationen: Jeg ser sebab slå chimsi 3 gange med en stunstick slår så chimsi en gang men min stunstick jeg får så efter følgende jobban jeg prøver at forkalre at sebab legit også har gjordt det efterfølgnde jeg har fået jobban slår sebab ham en gang til synes slet ikke det er retfærdig at jeg får straf og han ikke gøre
Bevis: Intet

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Migos, som du kunne se stod jeg I en case med Phillip Smith hvor jeg flere gange blev nød til at afbryde den for at vende mig om og se på hvem der slog mig, jeg ser så dig slå mig hvor du hurtigt for modtaget din straf hvor jeg derefter vender tilbage til min case. Da jeg afslutter casen checker jeg ghost-scene og ser at Sebab også havde slået mig flere gange hvor han derefter blev jobbannet resten af dagen da han op til flere gange ikke har kunne finde ud af at håndtere den stunstick som han har fået tilddelt. Så no worries han modtog også en straf 🙂 

MvH Chimsi

Redigeret af Chimsi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.