Hop til indhold
Stavox
  • 2

raidbeskyttelse/byggerbeskyttelse


Farid NOrd
 Del

Spørgsmål

hej

 

raidbekyttelse/byggerbeskyttelse er nød til at blive kigget på eller genovervejet. det kan simpelthen ikke været rigtigt at folk kan hapse baser og derefter sætte sig afk.

 

"MeN dU KaN bArE cAlL cAsE"

 

jeg synes ikke det her burde være et problem overhovedet, og slet ikke et problem som staff skal bruge tid på at fikse. Caller man på en base som ikke bliver brugt, så bliver man bedt om at kontakte ejeren af basen. Kontakter man ejeren af basen, så skynder personen sig op til basen, hvorefter de lades som om de benytter den til at bygge. 

 

"MeN FaRiD HvAd MeD FoLk dEr FaKtIsK ByGgEr?!"

 

Her har jeg ideen til en million stavox dollars:

Gør så byggerbeskyttelse varer i 25 minutter. Derefter skal der være en måde, hvorpå man for fornyer det. Ellers skal der være en pop op ligesom med krukkesystemet, hvor man kan godkende at man er færdig med at bygge efter de 25 minutter/whatever. Hvis folk aktivt bygger = de ligger mærke til at byggerbeskyttelse skal fornyes. Det er meget simpelt. 

 

"MeN dU hAr BaRe OnDt i RøVeN" 

 

Jeps. Uden tvivl. Synes det er ufatteligt at man ikke kan joine serveren uden at skulle forvente assistance fra staff pga folk tager baserne kl 08 om morgen, hvorefter de går afk til alle deres venner joiner. 

 

 

kh inaktive farid

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Helt enig i at der er et problem med bygningsbeskyttelse.
Jeg er personligt selv begyndt på at tjekke op på baser med bygsningsbeskyttelse så snart jeg joiner serveren. Jeg giver advarsler til dem der har gjort det et par gange om at de modtager straffe, og har derefter i sinde at straffe dem, hvis det sker igen (Hvilket faktisk er meget sjældent damn what :O).

Tænker måske at 30 minutter er bedre (Så er det et dejligt lige tal heh), og ideen med en popup ville faktisk være virkelig nice. Der er dog ét problem med dette. Hvad skal der ske med de props der er sat op? Skal de fjernes automatisk, eller skal de blive stående indtil en staff kommer og fjerner dem?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.