Hop til indhold
Stavox

Julegave ideer?


Kagen
 Del

Recommended Posts

57 minutter siden, Farid NOrd skrev:

Hej Kagen.

 

Jeg har valgt at ønske mig en dukke. Denne dukke skal være 1:1 størrelsesforhold med min figur fra Stavox serveren. Jeg håber at kunne modtage denne og fuldføre min online identitet. 

 

Håber det hjalp 

 

 

Tak smukke ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Migos skrev:

Stavox Gavekort til ders merch kunne virkelig godt tænke mig sådan en fed hoodie der

Den hoodie kan stærkt anbefales herfra! Super lækker kvalitet og fantastisk print, plejer at aftale med @Salwan Nordnår vi tager dem på og matcher. Har dog ikke modtaget min taske derfra endnu, men det også kun 2 måneder siden jeg købte den (jeg tænker det tager tid at levere kvalitetsprodukter hehe)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Musti Nord skrev:

Den hoodie kan stærkt anbefales herfra! Super lækker kvalitet og fantastisk print, plejer at aftale med @Salwan Nordnår vi tager dem på og matcher. Har dog ikke modtaget min taske derfra endnu, men det også kun 2 måneder siden jeg købte den (jeg tænker det tager tid at levere kvalitetsprodukter hehe)

Tak for det tror også gerne jeg ville have en bamse ❤️

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.