Hop til indhold
Stavox
  • 7

Pakkeomdeler


Kagen
 Del

Spørgsmål

Hej igen. 

Nu har jeg været pakkeomdeler her de sidste 2 dage. 

Jeg har fundet et lille problem. Problemet er når man laver et firma med flere mennesker og folk så ikke køber pakker skal man vente meget lang tid hvilket er træls 

Der kommer tilfældige pakker engang i mellem syntes bare ikke det er nok i forhold til når man er så mange.

Kunne man ændre så den gav lidt flere evt?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 7

Lige en lille tilføjelse. Folk blev lidt forvirret over at vi kom og leveret pakker til folk adresse uden de havde bestilt dem. Altså de automatisk generede pakker, kunne man ændre så pakkerne blevet leveret til bygninger son folk ikke har købt. Det vil gøre man kom mere rundt omkring på mappet?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2
På 06/11/2022 den 6:18 PM , Kagen skrev:

Hej igen. 

Nu har jeg været pakkeomdeler her de sidste 2 dage. 

Jeg har fundet et lille problem. Problemet er når man laver et firma med flere mennesker og folk så ikke køber pakker skal man vente meget lang tid hvilket er træls 

Der kommer tilfældige pakker engang i mellem syntes bare ikke det er nok i forhold til når man er så mange.

Kunne man ændre så den gav lidt flere evt?

Man kunne måske lave designet om på pakken, så den evt. er grøn hvis den leveres med via auto generering og brun/gul agtig altså standard pakken til spillere. 
Hvis du Fx. kigger på billedet under kommentaren, så den grønne med SX er jobpakker der ankommer efter x antal tid, og den klassiske pakke farve vi har på Stavox er den brunlige, så kan man som modtager af pakker og indbygger, se hvad pakkeomdeleren ankommer med.

Iforhold til det med tid mellem ens auto genereret pakker så er jeg helt enig med dig! Den tid det tager for 1 pakke at ankomme når man kører alene, skal være samme vente tid som når man er 4. Så der bare kommer 4 pakker på samme tid. Eller inden for samme tids ramme evt.

Ved ikke hvad du synes om den ide, og er du i tvivl om hva jeg mener så bare sig til @Kagen
image.thumb.png.7bd32271b9de33af116372726c4855c7.png

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.