Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]mathias


Mathias.
 Del

Recommended Posts

In-game navn: mathias

 

SteamIDSTEAM_0:0:459209725

 

Alder: 18 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

 

Jeg skal være en del af ledelsen da jeg selv mener jeg er moden nok til og holde styr på en styrke og alle får en retfærdigt behandlling og jeg mener selv at jeg har godt styr på hvad jeg laver når jeg er betjent og jeg holder styr på mine handllinger. Og jeg har en masse god erfaring som bejtent og leder

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil rigtig gerne opnå en seriøs styrke, hvor jeg kan være med til, at uppe politi niveauet. Jeg vil ikke kun være vicerigs, for at give mine venner en nem vej ind i politiet, og vægte dem højere end de andre spillere. Jeg vil så vidt muligt prøve at holde mig neutral til eventuelle ansøgere.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:

nej men i er mere end velkommen til at sprøger  og jeg prøver at gør de ting som jeg skriver

 

  • +Rep 4
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

-rep
Jeg syntes generelt at du er meget toxic, din adfærd på serveren er meget hård og du er ikke særlig imødekommende.
Jeg vil faktisk gå så langt at kvalificere dig som en "nazi" betjent.

Måske ændre din adfærd som betjent og prøv igen næste gang 😄

- Lolly

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.