Hop til indhold
Stavox

Limited biler


Musti Nord
 Del

Recommended Posts

Er der egentlig en grund til at der er så få biler på bilmarket?

Kunne man udgive flere så der bliver gang i market? Måske nye limited biler?

Er der et økonomisk perspektiv siden der ikke findes flere?

Er dem som havde alle limited biler stoppet og derfor er de glemt?

Hvorfor ikke udgive flere af de gamle limited biler i stedet for nye?

Er Musti i virkeligheden Farid med skizofreni? 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

hej mustilademad.

 

jeg har nogle svar og nogle opfølgende problematikker. 

 

Jeg tror du har ret i at der for lidt biler på market, men jeg tror desværre at det grunder i at mange af de gamle/banned spillere har dem. Jeg har fået for øre, at man ikke kan sælge biler, som er købt med IRL penge på bilmarket. Så dette er måske en del af problematikken med bilsalget. 

 

Nu er priserne på bilerne bestemt af spillerne, dette kan også give nogle problemer ift hvad de går for. Hvis man feks vælger at købe In-game penge for IRL penge, så vil man opleve at modtage MARKANT mindre værdi, end hvis man valgte at købe en bil, for så at sælge den på bilmarket. Hvis man kigger bilmarket igennem, så er der utrolig lidt skift i dem, da de rige spillere i forevejen har bilerne, eller før i tiden har valgt at købe dem for IRL penge. 

 

Eksempel: 400 IRL penge = 9.25 millioner In-game penge. Men hvis man vælger en anden vej, så er det: 400 IRL penge = Huracan (40-50 millioner In-game penge. 

 

Så jeg tror generelt ikke at folk ønsker at lægge timerne i at kunne optjene bilerne via market in-game. Det er simpelthen for mange timer med grind kontra udkastet som i dette tilfælde er bilen. Jeg har også oplevet spillere, som har 3-4 biler på market, som ikke bliver solgt fordi at det typisk ikke er pengene værd at betale, for at kunne benytte sig af en bil som ikke performer som de nyere biler. 

 

Løsning: At bilerne ikke længere er limited, så der er et større udvalg af biler på market, som har en fast pris. Dette vil kunne hjælpe, men dette ville også gøre mange gamle spillers biler "værdiløse", da de er opnået via in-game grind. 

 

kh farid nord eller musti nord eller hvem end vi er for tiden.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.