Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang PC/Gang penge.


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

Hej jeg har siddet og regnet lidt på tingene. Jeg ved godt at man skal være dedikeret, for at blive et stort gang. Men jeg synes dog at det virker voldsomt at man hvert ca 9 minut vil skulle tømme PCen i omtrent 56 timer, for at kunne åbne for et nyt medlem i ens gang. Jeg tænker jo netop det handler om at gro et gang. Vil man kunne sætte limit op på pcen, så den ville kunne stå ubemandet længere tid afgangen? Jeg synes at 100.000 virker bedre end 16.660. (mere realistisk vil nok være omkring 50.000)

 

Jeg tænker måske at man ville kunne opgradere ens gang pc når man stiger i level med sit gang. Så den vil kunne optjene flere og flere penge som en printer. Dette kunne også give noget i det lange løb, når er i gang med at opstarte et gang.

 

Der kunne eventuelt indsættes et system hvor masterne også gav gang penge? Det kunne bare være i små beløber der er udregnet efter hvor mange spillere der er i nærheden. Man kunne også gøre så paller af weed eller meth kunne give 5% af deres salgspris i form af gang penge. 

 

Jeg ved godt at folk før har opnået resultater med dette system, jeg vil dog bare sætte spørgsmålstegn ved dette, da jeg selv oplever det som en pind i hjulet når man er i gang med at forstørre et gang. Jeg er klar på feedback ofc, eller andre ideer. 

Redigeret af Farid NOrd
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Musti Nord skrev:

Tænker evt. de kunne ændre prisen på gangmedlemmer så de første fx. 2-4 er lidt billigere hvorefter prisen bliver som nu. De har nok gjort det for at undgå at hele serveren sidder i et gang, da 16 i realiteten er ret mange

 

Jeg er enig, det skulle blot være nemmere at opnå gang penge imens man aktivt spillede, i stedet for at man skal stå og klikke E i 14 dage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Farid NOrd skrev:

Men jeg synes dog at det virker voldsomt at man hvert ca 9 minut vil skulle tømme PCen i omtrent 56 timer, for at kunne åbne for et nyt medlem i ens gang

Har du med regnet at gang pc laver flere penge jo længere den er spawned?
For at være helt præcis stiger den med 20% i timen indtil den laver 200% i af dens start beløb.

 

24 minutter siden, Farid NOrd skrev:

Der kunne eventuelt indsættes et system hvor masterne også gav gang penge? Det kunne bare være i små beløber der er udregnet efter hvor mange spillere der er i nærheden.

Mobil masterne giver i forvejen gang penge. Mobil masten i byen giver ca. hvad der svarer til 1 gang pc i mængde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Aske skrev:

Har du med regnet at gang pc laver flere penge jo længere den er spawned?
For at være helt præcis stiger den med 20% i timen indtil den laver 200% i af dens start beløb.

 

Mobil masterne giver i forvejen gang penge. Mobil masten i byen giver ca. hvad der svarer til 1 gang pc i mængde.

 

Jeg må lige yderligere teste det du siger med at procenterne stiger. Efter at have spillet hele dagen, så synes jeg stadig at den performere utrolig langsomt. (Denne information med procenter har jeg heller aldrig hørt om, så dette virker chokerende?) 

 

Angående masterne er dette du skriver heller ikke min oplevelse, men jeg skal ikke være bleg for at indrømme jeg tager fejl. Jeg må teste diverse ting yderligere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...

Jeg gætter på stilheden betyder der ikke er noget yderligere om det.

For at opsummere.
GangPC'en stiger i hvor meget den giver pr time den er spawned. Optil 200%.

Mobil master producrerer gang penge til ens gang.

Begge ting er nævnt tidligere af Dynn i denne kommentar:

 

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.