Trold Skrevet Oktober 22, 2022 Del Skrevet Oktober 22, 2022 Nogen der ved om der findes en gratis Bank e2? Det må gerne være en gamle eller ny lidt ligegyldigt siden det er til at lave en ny. Ved ikke hvordan lortet virker, så det er lidt svært at lege med. Link til kommentar
Musti Nord Besvaret Oktober 22, 2022 Del Besvaret Oktober 22, 2022 Som @OnxYskriver er MukhleBank virkelig god, og er den 90% på serveren bruger lige nu - dog er den meget avanceret at ændre i hvis du ikke har styr på E2 Et andet godt bud er Hextech. I den anden betaler du opgraderinger via procenter i din udbetaling, hvor du betaler for dem i hextech. Der findes lige nu ikke andre end de 2 bank e2 som er up2date da de andre versioner på forum er lavet til det gamle printer system eller ikke virker med den nye bank funktion. Hextech er lidt mere brugervenlig at ændre i ift. til mukhlebank 1 Link til kommentar
Trold Besvaret Oktober 22, 2022 Forfatter Del Besvaret Oktober 22, 2022 @Musti Nord@OnxY Tak! Vil selv sige jeg har okay styr på e2 så det skal nok gå 😄 Det er ikke rigtig fordi jeg vil ændre i den. Vil bare se hvordan det ny system virker og lave en basic version som jeg kan lege med 😄 Link til kommentar
ZanzaDK Besvaret 9. April Del Besvaret 9. April (rettet) @Musti NordKan man bruge Hextech til den nye printer opdatering? Redigeret 9. April af ZanzaDK Link til kommentar
Deagle Mester Besvaret 10. April Del Besvaret 10. April 13 timer siden, ZanzaDK skrev: @Musti NordKan man bruge Hextech til den nye printer opdatering? har set flere bruge den så det tænker jeg da Link til kommentar
Musti Nord Besvaret 10. April Del Besvaret 10. April 22 timer siden, ZanzaDK skrev: @Musti NordKan man bruge Hextech til den nye printer opdatering? Jeg har ikke haft testet for nyligt, men tror sagtens du kan - vær dog obs på om den virker inde i Danske Bank, mener det var der den fuckede efter den nye update Link til kommentar
Recommended Posts
Log ind for at kommentere
Du kan efterlade en kommentar når du har logget ind
Log ind nu