Hop til indhold
Stavox

Nogen der ved hvad der sket med illegaleAllan


Trold
 Del

Recommended Posts

Ved ikke om det er passene at spørg om, men har undret mig alt for mange år.
 

Som titlen siger har jeg altid undret mig over hvad der sket med illegaleAllan. 
I ca 2017 slettede han hans YT og joined heller ikke serveren, men fra hvad jeg husker gik hans youtube godt, og kan ikke rigtig se hvorfor man bare vil forsvinde fra den ene dag til den anden.  Forstår heller ikke rigtig hvorfor han slettede sin Youtube Kanal. Hvis man bare stoppede på serveren hvorfor så slet det man har lavet på Youtube?
 

Jeg har aldrig kunne find noget info omkring det, så tænker ikke rigtig han vil have nogen skulle vide noget om det, men tænker nu jeg vil spørg alligevel.

Tak på forhånd.

Redigeret af Trold
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Monsted skrev:

Prøvede at grave lidt rundt men kunne ikke finde så meget, var det ham der lavede nogle e2 turtorials tilbage i tiden?

 

Ja det var ham. Har selv prøvet at grave rundt i det, men nu er der ingen ting om ham. Har før i tiden kunne find hans steam grouppe men det er også  væk nu 😕 (ca 2 år siden eller mere)

Link til kommentar
Del på andre sites

okay det her er måske heeeelt forkert, men hørte nogle sige på et tidspunkt at det er ham "gameren" der har været med i luksusfælden som brugte 32k på et år eller sådan noget.

han solgte vidst sin computer og så slettede han alle sine ting derefter

 

aner ikke om det er sandt men hørte nogle sige det på et tidspunkt

 

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke udelukke det, men det lyder bare ikke som ham. Tro nok også han delt et billede af ham selv(Hans ansigt var sløret) i forhold til et event han kom til hvor man kun møde ham, og er temmelig sikker på at han var slank. Stemmen passer heller ikke rigtig ind, IllegaleAllan lød som om han var snottet konstant. 

But who knows det er mange år siden efter hånden.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.