Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvorfor


Anton

Recommended Posts

In-game navn: Anton120

SteamID:  STEAM_0:0:78448499

Ban Reason: samejbejde med gangster og leaver efter 

Hvem har banned dig?: Jan T

Hvorfor skal du  unbanneds: fordi der står jeg har samarbejdede med gangster nej han satte sig ind i min bil uden jeg vidste det så bakkede jeg og jeg opdagede det så smed jeg ham ud af bilen og grunden til jeg levede var fordi at jeg skulle skynde mig at logge af

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Anton. 

Du må Gerne, tage hele din ban reason med.

 

Info:

Jeg bliver kaldt til en sag, hvor der bliver sagt du samarbejdede, med en Gangster. Jeg tager fat i din bil og du leaver.

Eftersom du har haft så mange bans nu. Synes jeg det skulle forblive perm.

::

 

Jeg synes alle skal dele deres mening.

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jan T said:

Anton. 

Du må Gerne, tage hele din ban reason med.

 

Info:

Jeg bliver kaldt til en sag, hvor der bliver sagt du samarbejdede, med en Gangster. Jeg tager fat i din bil og du leaver.

Eftersom du har haft så mange bans nu. Synes jeg det skulle forblive perm.

::

 

Jeg synes alle skal dele deres mening.

 

-Jan

Jamen jeg siger jo at jeg skulle skynde mig og logge af jeg trykkede på afslut spil så så jeg en  physgun stråle på min bil jeg skrev godt nok til Casper om han kunne sige til dig at jeg skulle skynde mig 

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, Anton said:

Jamen jeg siger jo at jeg skulle skynde mig og logge af jeg trykkede på afslut spil så så jeg en  physgun stråle på min bil jeg skrev godt nok til Casper om han kunne sige til dig at jeg skulle skynde mig 

Hvad skulle det hjælpe, at skrive til Casper? Hvis du vil have fat i mig, omkring et ban, tag fat i mig på forum! Ikke få andre til at få fat i mig. Forstået?

 

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jan T said:

Hvad skulle det hjælpe, at skrive til Casper? Hvis du vil have fat i mig, omkring et ban, tag fat i mig på forum! Ikke få andre til at få fat i mig. Forstået?

 

 

 

-Jan

Jaja men du bannede mig for forum fordi jeg åbenbart ikke skrev grund til +1

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Jan T said:

Kommentar ikke nødvendig. Du gik lige ind over en Forum regel, derfor fik du warn.

Ved det godt undskyld jeg vil bare gerne have unban fordi jeg kom jo til det det var et uheld at jeg loggede af når du kom -_-

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Anton said:

ja det ved jeg men at banne mig perm for en server jeg spiller på hver dag siden den åbnede det er den bedste server jeg spiller ikke på andre server 

Hvis du vil have unban, skal du komme med noget seriøst, jeg kan ikke bruge dette til noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Jan T said:

Hvordan vil du gøre, for ikke at komme i så mange cases udover din kørsel?

prøve at være mere realistisk inde i spillet tænke mere over må/kan man det her i virkligheden? hvis ikke så kalder jeg admin hvis man kan så gør jeg ikke noget ved det og går videre 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, Jan T said:

Hvordan vil du gøre, for ikke at komme i så mange cases udover din kørsel?

prøve at være mere realistisk inde i spillet tænke mere over må/kan man det her i virkligheden? hvis ikke så kalder jeg admin hvis man kan så gør jeg ikke noget ved det og går videre 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.