Hop til indhold
Stavox

[Solved] Pakkeomdeler (Droner)


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

hej

 

synes det er mega fedt at droner er blevet en del af jobbet. jeg synes dog at jeg aldrig ser en pakkeomdeler i bil mere? det kan godt forekomme en smule pay2win, når der er 16 droner i luften som flyver rundt med pakker. vil der kunne komme et max på antal pakker der kan leveres med drone? eller feks at en dronepakke koster et mindre beløb at bestille med? 

 

 

mega fed ide ellers, men lad mig høre hvad i tænker

 

kh farid

Link til kommentar
Del på andre sites

Der var en fejl i går som gjorde at pakkeomdeler kunne ha mere end 1 drone hver uden behovet for at flyve tilbage til depotet. Men udover det tænker dog umildbart stadige at bruge en bil hvis du har mange pakker til et sted at den er en del mere effektiv. Men jov en rækkevidde er nok ikke en helt skidt ide

Redigeret af Dispy
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Dispy skrev:

Der var en fejl i går som gjorde at pakkeomdeler kunne ha mere end 1 drone hver uden behovet for at flyve tilbage til depotet. Men udover det tænker dog umildbart stadige at bruge en bil hvis du har mange pakker til et sted at den er en del mere effektiv. Men jov en rækkevidde er nok ikke en helt skidt ide

Skal man så flyve sin drone tilbage nu eller, kan man bare vælge næste pakke og så despawner den anden? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kagen skrev:

Skal man så flyve sin drone tilbage nu eller, kan man bare vælge næste pakke og så despawner den anden? 

Efter du har afleveret din pakke skal du flyve dronen tilbage til ens depotet.

Redigeret af Dispy
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.