Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Rapps


Rapps
 Del

Recommended Posts

Rapps drengen, hva skal jeg sige? det jo et kæmpe +rep herfra!

Du er tidligere staff, solid start derfra jo.
Din evne til at holde overblik over en stresset situation forbløffer mig.
Tror sku ikke der er meget andet at sige end, at jeg glæder mig til at se dig med det blå navn (igen)

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Lolly skrev:

Rapps drengen, hva skal jeg sige? det jo et kæmpe +rep herfra!

Du er tidligere staff, solid start derfra jo.
Din evne til at holde overblik over en stresset situation forbløffer mig.
Tror sku ikke der er meget andet at sige end, at jeg glæder mig til at se dig med det blå navn (igen)

lidt sus @Theo Holmsenda5a995b4737dd11b04a9dca5c7a3e93.thumb.png.a3f2dd5e1315a68988a72e24bd62abdc.png

  • Sjovt 3
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Abdi IchNorr skrev:

-rep

Møghamrende toxic (skriver grimt i OOC chatten, hvor man beder ham om at stoppe, men han fortsætter)
 

Jeg kaldte dig latterlig i ooc fordi i laver en "intern" joke på stedet omkring min gangmember?

Redigeret af Rapps
stavning
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bad dig om at stoppe hvor du fortsætter, samt skriver at du vil kaste en ordbog i hoved på mig. Alle mennesker bliver ramt og stødt på forskellige måder, det burde man også vide hvis man skal være admin.


Det var en joke som jeg lavede MED dit gangmedlem, ikke omkring dit gangmedlem. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Abdi IchNorr skrev:

Jeg bad dig om at stoppe hvor du fortsætter, samt skriver at du vil kaste en ordbog i hoved på mig. Alle mennesker bliver ramt og stødt på forskellige måder, det burde man også vide hvis man skal være admin.


Det var en joke som jeg lavede MED dit gangmedlem, ikke omkring dit gangmedlem. 

Det ændre ikke på noget... Du giver en sviner til John, og så for du en igen, det er ikke vores skyld at du spiller som et barn

Redigeret af Rapps
  • +Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Rapps skrev:

Det ændre ikke på noget... Du giver en sviner til John, og så for du en igen, det er ikke vores skyld at du spiller som et barn

Jeg tror ikke du læste min besked. Der var ingen sviner til John, det var en kær joke, som jeg lavede med ham imens jeg stod ved siden af ham.

 

Du behøver ikke at være nedladende og mene at jeg spiller som et barn.

  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Abdi IchNorr skrev:

Jeg tror ikke du læste min besked. Der var ingen sviner til John, det var en kær joke, som jeg lavede med ham imens jeg stod ved siden af ham.

 

Du behøver ikke at være nedladende og mene at jeg spiller som et barn.

Men det gøre jeg, for det er den opførelse du har vidst mig. At du lige præcis ikke kan tage igen, men du er mere en villig til at give ud, nøjagtig som et barn. så hvis det nu var du ikke ville have det skete, så burde du tage i overvejelse at den går begge veje.

Redigeret af Rapps
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Rapps skrev:

Men det gøre jeg, for det er den opførelse du har vidst mig. At du lige præcis ikke kan tage igen, men du er mere en villig til at give ud, nøjagtig som et barn. så hvis det nu var du ikke ville have det skete, så burde du tage i overvejelse at den går begge veje.

Jeg gider ikke diskuterer mere, jeg har andre ting at lave. 
Opslaget du har lavet, går ud på at søge om staff. Folk har så mulighed for at give +rep og -rep, at du så bliver fornærmet over et -rep,  viser lidt hvem der er barnet her. 🙂

  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Abdi IchNorr skrev:

Jeg gider ikke diskuterer mere, jeg har andre ting at lave. 
Opslaget du har lavet, går ud på at søge om staff. Folk har så mulighed for at give +rep og -rep, at du så bliver fornærmet over et -rep,  viser lidt hvem der er barnet her. 🙂

Jeg er ikke ligefrem fornærmet over det her, det er ikke ligefrem fordi at du kan irritere mig, men det hele er ret sjovt, for i opføre jer som en flok børn over en beef ingame 🙂

Redigeret af Rapps
stavning
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.