Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tid på base-beskyttelse


Abdi Nord
 Del

Recommended Posts

Jeg kan 100% godt se, at det ville være mere fair på nogle områder. På andre områder er det skam også super nederen, at blive raidet mens man rent faktisk bygger, fordi andre venter på at timeren er udløbet - og man måske har glemt at resette timeren. 
Inden der blev ændret på timeren sidst, oplevede vi af og til cases omkring folk som ventede på timeren udløb eller blev resat, og i det den enten udløb eller blev resat skyndte folk sig at starte et raid i det sekund, der ikke var cooldown. Jeg ved godt, at der også skabes cases ved at folk ikke aktivt bruger eller bygger på en bygning med cooldown - dog ville de cases hurtigere blive løst end ovenstående, og skaber også mindre kaos i form af eventuelle returns, reset af cooldown for spillere osv. osv. =D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Problemet med denne ide er bare at hvis timeren kommer igen, så dem som rent faktisk bygger en base til et sted, skal tænke over timeren og skal resette den hele tiden. Som Justin Bieber også siger kom der rigtig mange cases med folk raidede under cooldown skiltet, men folk rent faktisk startede raidet i det sekund som skiltet var væk. Jeg synes selv at det som er der nu fungere relativt godt, men kan godt se din problematik.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.