Hop til indhold
Stavox

[Solved] Økonomisk konsekvens ved at være AFK med danske bank


BareMaxx
 Del

Recommended Posts

Jeg synes det virker lidt for nemt at have bank i Danske Bank eftersom man bare kan stå afk og ikke være bange for at printere springer eller lignende.

Min idé lyder på at hvis man er AFK på serveren, så kunne man få fx 20% færre penge ud af printerne. Dette er for at holde folk aktive inde på serveren.

Lige nu vil jeg kunne lave en op bank base med drone jammer. Her vil jeg kunne sætte basen op klokken 6 om morgenen, tage i skole og stadig tjene alle pengene fra printerne mens jeg er i skole, fordi jeg ikke skal røre en finger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lidt sjovt du skriver dette Max, da netop nord gang skrev om dette på jeres discord men blev mødt med modstand fra admin holdet. Ved ikke om admin holdet bare ikke kommunikere. Vi er ihverfald enige i, at det gør det alt for nemt at tjene penge, og nærmest opfordre til at gå afk.

I billedet kan du så se at der er blevet snakket om dette, men hvor der var modstand fra en af jeres admins. Dette er ikke en kritik, men bare en observation. Vi fik ikke yderligere svar på discord efter min sidste besked.

AFK Bank samtale.png

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Salwan Nord skrev:

I billedet kan du så se at der er blevet snakket om dette, men hvor der var modstand fra en af jeres admins. Dette er ikke en kritik, men bare en observation. Vi fik ikke yderligere svar på discord efter min sidste besked.

Så du mener simpelthen at alle på staff-teamet skal have samme holdning til alle game-mechanics? Lmao

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Smlfn skrev:

Så du mener simpelthen at alle på staff-teamet skal have samme holdning til alle game-mechanics? Lmao


man kan vel mene at ingen staffs var uenige med dig, da ingen af dem valgte at kommentere sagen? Tavshed må delvis være en enighed, nu hvor det var oppe og vende i general chat

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Smlfn skrev:

Så du mener simpelthen at alle på staff-teamet skal have samme holdning til alle game-mechanics? Lmao

lol, lmao nej det var så ikke det jeg skrev. Men det at de andre admins ikke valgte at svare i general chatten, giver lidt signalet at i er enige. At Maxx så vælger at lave et opslag som dette giver et lidt sjovt signal. Man kunne også håbe at en admin for en populær gmod server ville være gladere for en aktiv server frem for en afk server, og så også at du var blevet admin fordi du delte lidt af de samme holdninger som Maxx (selvfølgelig ikke alle holdninger da der også må være modspil). Men som vist i mit billede valgte du heller ikke at svare yderligere, hvilket er lidt sjovt i sig selv. Men skriver gerne det samme igen, hvad ved jeg, jeg spillet bare lol

 

Redigeret af Salwan Nord
Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Farid NOrd skrev:


man kan vel mene at ingen staffs var uenige med dig, da ingen af dem valgte at kommentere sagen? Tavshed må delvis være en enighed, nu hvor det var oppe og vende i general chat

Nu er det sådan at vi ikke har et krav på at svare jer i generelt chatten. Smlfn valgte selv, det betyder hverken vi er enige eller uenige i hvad der bliver sagt/skrevet.

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Ariana Grande skrev:

Nu er det sådan at vi ikke har et krav på at svare jer i generelt chatten. Smlfn valgte selv, det betyder hverken vi er enige eller uenige i hvad der bliver sagt/skrevet.

Nej bestemt ikke, men nu har jeg spurgt et par mennesker om hvordan de læser/ser situationen, og alle er kommet tilbage med at hvis en fra et admin team svarer på noget, og de ved de andre admins kan se hvad der bliver skrevet, så må man gå ud fra, at de andre admins er enige i den givne statement der er blevet givet (I dette tilfælde smlfn) medmindre andet bliver statet. Især når det bliver skrevet i et offentligt forum. Tænker bare det ville hjælpe meget fremover, hvis man endten giver udtryk for at det er ens egne holdninger når man er i admin team, ved eventuelt at skrive at det er det. Eller også kunne andre admins chime ind men sin mening nu skal jeg selvølgelig ikke bestemme hvad eller hvordan i gør da det selvfølgelig ikke ville være okay, dette er blot et forslag, især nu hvor det er så "stort et problem" at Maxx også skriver at AFK farm er et problem 🙂 

Redigeret af Salwan Nord
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Ariana Grande skrev:

Nu er det sådan at vi ikke har et krav på at svare jer i generelt chatten. Smlfn valgte selv, det betyder hverken vi er enige eller uenige i hvad der bliver sagt/skrevet.


Ingen har sagt det er et krav, men man kan vel forvente nu hvor der er KRAV til at skrive seriøst i general chatten, at den bliver set/læst/brugt af jer? Nu skal vi selvfølgelig ikke forlange for meget, men synes nu at den er hyppigt brugt. Men du kan vel alligevel ytre din mening, hvis du er uenig i hvad en anden staff skriver? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.