Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nyt Mug system


Kaj K
 Del

Recommended Posts

Mit forslag er at du ved at holde ''C'' Knappen nede og højre klikke på en person, ville kunne have en knap hvor der stod mug altså ligesom vi har med carjack på bilerne. Mener det vil gøre det nemmere end at skrive /mug i chatten. Derudover kan man måske også tilføje en cooldown på spilleren efter han er blevet mugget, så man undgår at blive mugget 4 gange  af nogle venner og at der i stedet måske kom en lille besked op med at spilleren lige var blevet mugget så man skal vente.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/09/2022 den 7:21 PM , Kaj. K. skrev:

Mit forslag er at du ved at holde ''C'' Knappen nede og højre klikke på en person, ville kunne have en knap hvor der stod mug altså ligesom vi har med carjack på bilerne. Mener det vil gøre det nemmere end at skrive /mug i chatten. Derudover kan man måske også tilføje en cooldown på spilleren efter han er blevet mugget, så man undgår at blive mugget 4 gange  af nogle venner og at der i stedet måske kom en lille besked op med at spilleren lige var blevet mugget så man skal vente.

+1 synes også det ku være fedt

 

 

Redigeret af BIG
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
7 timer siden, Dynn skrev:

Er det praktisk, når man typisk har våben fremme, og derved ikke har cursor i contextmenuen?

For nye spiller er det nok dejligt at have, men nogle gamle spiller har nogle gange en bind til det..
Men tror da jeg også vil bruge det istedet for, Men kan du ikke også lave det med Kidnap?

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, ItsGokke skrev:

For nye spiller er det nok dejligt at have, men nogle gamle spiller har nogle gange en bind til det..
Men tror da jeg også vil bruge det istedet for, Men kan du ikke også lave det med Kidnap?

Det tror jeg ikke rigtig svarede på spørgsmålet? 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 02/10/2022 den 1:24 AM , Dynn skrev:

Er det praktisk, når man typisk har våben fremme, og derved ikke har cursor i contextmenuen?

For det meste har spillerene ikke våbenet i hænderne inden de starter et mug da politiet jo bare kan komme bag fra og arrestere en. Så tror ikke det rigtigt ville blive et problem hvis spillerene bare lod vær med at equip deres våben inden de starter deres mug.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, WimBlim skrev:

Sorry to say, men hvis man ikke en gang magter at skrive 4 tegn "/mug". Så burde man virkeligt overveje at gå udenfor. Kan ikke se nogen grund til at det her burde være en ting. Lav et bind ved at skrive - bind j "say /mug" - i console og lev med det.

Hej. Jeg har ikke nogen af tegnene på mit tastatur (skråstreg em uh ge)hva gør jeg?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Peanut skrev:

Hej. Jeg har ikke nogen af tegnene på mit tastatur (skråstreg em uh ge)hva gør jeg?

Hej pigenut. Jeg foreslår at du går en tur på 5-10 minutter hvor du tænker over om du vil markere det og trykke ctrl+c, eller højreklikke og trykke 'kopier'. Når du så kommer ind på serveren, kan du tage en tur mere hvor du tænker over hvordan du vil sætte det ind i console.

Redigeret af WimBlim
  • Hat 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, WimBlim skrev:

Hej pigenut. Jeg foreslår at du går en tur på 5-10 minutter hvor du tænker over om du vil markere det og trykke ctrl+c, eller højreklikke og trykke 'kopier'. Når du så kommer ind på serveren, kan du tage en tur mere hvor du tænker over hvordan du vil sætte det ind i console.

.

 

Redigeret af Peanut
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.