Hop til indhold
Stavox
  • 9

Spiondrone ændring


Andrs
 Del

Spørgsmål

Hej Stavox gamers.

Jeg synes det er for dårligt at man ikke kan tage fotos med spiondronen. Jeg mener at dette skal være muligt, ellers kan man jo ikke rigtigt bruge den til så meget andet end at se ting oppefra(midlertidigt).

 

Jeg kan sagtens se hvordan nogle måske synes at det vil blive for meget, men jeg har nogle argumenter for:

    1. Man vil kunne oprette politisager med bevis fra dronen og bruge informationer fra den til raids(som borger) uden det er meta gaming.

    2. Man vil kunne dele fotos, fra steder man normalt ikke vil kunne, med f.eks. ens gang, hvis man nu gerne vil lave et sejt gang foto(data/stavox/images/misc_zentenario.png).

    3. Man kan gøre ovennævnte, uden det betegnes som meta-gaming.

 

Jeg vil rigtigt gerne høre hvad i synes om dette forslag. 

Redigeret af Andrs
Mere tekst
Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 3

Hey Andrs.

 

Jeg syndes også det lyder som en fantastisk, Det med at man kan tage billeder med dronen, Ved ikke om du var med til den episode som var ude ved gården i dag, hvor politiet fik et opkald/ besked, at det var (meth) inde i gården, men som så ikke kunne bruges fordi der var taget med et foto, Men i det tilfælde kunne det jo være fedt hvis men kunne havde brugt dronen. Du har rat at den er lidt ubrugelig hvis man ikke kan tage billeder. men alt i alt syndes jeg det lyder som en meget god ide 🙂 

 

Kh xJensx 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -3
24 minutter siden, xJensx skrev:

Hey Andrs.

 

Jeg syndes også det lyder som en fantastisk, Det med at man kan tage billeder med dronen, Ved ikke om du var med til den episode som var ude ved gården i dag, hvor politiet fik et opkald/ besked, at det var (meth) inde i gården, men som så ikke kunne bruges fordi der var taget med et foto, Men i det tilfælde kunne det jo være fedt hvis men kunne havde brugt dronen. Du har rat at den er lidt ubrugelig hvis man ikke kan tage billeder. men alt i alt syndes jeg det lyder som en meget god ide 🙂 

 

Kh xJensx 

Hey pssssst, det var Andrs som sendte det billede som skabte problemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.