Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Novaa


Nova0912
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Novaa

 

SteamID: STEAM_0:1:468138011

 

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Fordi jeg føler mig moden nok til at tage et ansvar for en hel politistyrke eftersom jeg har været betjent/indsatsleder længe på serveren og har lavet godt politiarbejde iblandt andre og er mest blevet sat til at oplære kadetter af andre viserigs gennem tiden og nu føler jeg at jeg er klar til at tage chancen. Jeg har for meget fritid så min tid som viserigs er fleksibelt. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil gerne kunne være en super god viserigs som for skabt en positiv styrke uden problemer og jeg forventer at det bliver en god tid med godt politiarbejde og fælleskab. 

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en meget udadvendt person og kan godt lide at snakke med mennesker.

  • +Rep 3
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.