Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]huse


Jordan
 Del

Recommended Posts

  In-game navn: huse
 
SteamID: STEAM_0:0:147142453
 
Alder: 15
 
Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er en kvalificeret kandidat til posten. Jeg har en positiv tilgang til arbejdet som betjent og mener også at jeg er moden nok til jobbet. Jeg har evnerne og erfaringen til at sammensætte og lede den helt rigtige styke på stavox frem for mange af de andre ansøgere og betjente.
 
Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil gerne opnå en styrke og et fællesskab som kan finde ud af sit arbejde og opretholde den gode tone. Jeg vil også gerne kunne lede en styrke hvor betjente kan opføre sig ordenligt og ikke være troll og useriøs som betjent. Et af mine mål er at gøre politiet mindre nazi og gøre plads til rp mellem politi og borgere.
 
Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Lægger den her ansøgning op for huse.
  • +Rep 3
  • Kreativt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.