Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Ahmed Miller


Aqmed Miller
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Ahmed Miller

SteamIDSTEAM_0:0:194513547

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg skal være en del af ledelsen, fordi jeg har spillet et par tusinde timer som betjent. Og derfor har rigtig god erfaring og evnerne til at styre en Politistyrke af. Jeg har været en del af ledelsen to gange førhen, både under Metro og Boris. Så jeg har også god erfaring med selve jobbet og hvordan dette håndteres. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg ville opnå mere seriøsitet blandt betjente, både mens og uden der er en Vicerigspolitichef på job. Jeg vil bruge min tid på at lære folk deres fejl, fremfor at skælde dem ud/fyre dem for at undgå fremtidige situationer. Jeg vil gøre op med betjente der troller og laver alt muligt andet end hvad de skal. For at højne standarden blandt Politiet, for at opnå dette mål, ville jeg bruge tid på at gøre betjentene opmærksomme på færdselsloven & politiloven og lære dem de mest væsentlige ting indenfor dette.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Jeg var i November(21) til ca. februar/marts (22) en kæmpe idiot og stor troll herinde. Jeg har holdt en lang pause og faktisk fundet lysten hertil igen, uden at rende rundt og være en kæmpe idiot og rent faktisk opføre mig i overensstemmelse med reglerne. Bare lige så vi har det på det rene. Ydermere er jeg under uddannelse som Detailleder samt Indsatsstøtteassistent(Indsatsleder Assistent) i Brand &- Redningsberedskab 4k. Så mon ikke dette kan overføres til at skabe noget fedt ingame.

Redigeret af Aqmed Miller
  • +Rep 2
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.