Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]TBB Patrick


 Del

Recommended Posts

In-game navn: TBB Patrick
 

SteamID: STEAM_0:0:59560126
 

Alder: 21 År
 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg skal være en del af ledelsen da jeg selv syndes jeg har nogen gode ledelse evner og
da jeg kan holde mit hovede koldt under mangen situationer samt med jeg har spillet som betjent på stavox i mangen timer nu og derfor
har jeg styr på de mangen regler som er inden for politiet og så har jeg et godt fælleskab med mangen på serveren
og har muligheden for at skaffe et godt community og fælleskab inden for politiet som en del af ledelsen
 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil opnå et godt fællesskab og community inden for politiet og sørge for at alle har det
godt når de er i politi korpset og så vil jeg skabe en god styrke inden for politiet som ved hvad de laver
 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Ikke noget umiddelbart

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.