Hop til indhold
Stavox

[Solved] BANREQUEST - Warmarcus


Suk Macok
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Bjarne Jensen
Spillerens in-game navn: Warmarcus
Dit SteamID:STEAM_0:0:111207421
Spillerens SteamID:STEAM_0:0:425895348
Tidspunkt for hændelse: Kl 6:30
Hvilke regler er blevet brudt: Propblock
Hvad skete der: Arresteret også blev jeg spærret inde i PD
Beviser:

 

 

(Nu 30 min efter) har han sat det til smartdoors fordi han har set banrequesten og beder mig om at slette den før jeg kan komme ud da han nu har muret metalmanden inde 
https://youtu.be/-2tLP5KOxAQ (Bevis til at man metalmanden er muret inde og man ikke kan trykke på ham)

 

1748026889_GarrysmodScreenshot2022_07.12-06_39_41_04.png

743125355_GarrysmodScreenshot2022_07.12-06_39_54_98.png

94244194_GarrysmodScreenshot2022_07.12-06_57_24_13.png

Garrysmod Screenshot 2022.07.12 - 07.06.08.22 (2).png

Redigeret af Bjarne Jensen
Ny ting skete
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Bjarne, jeg har lige testet nede i fængslet med ca. hvordan Warmarcus byggede sine hegn omkring personen. Her testede vi at man ikke kunne klikke på ham, dette er selvfølgelig ikke noget Warmarcus skal gøre, trods den er no-collieded. 

 

Jeg så også en ghostscene på at du ikke kunne gå gennem den store prop for at flygte ud af fængslet, og på dit billede kan jeg også se at den ikke er en smartdoor. Dette testede jeg også ved at jeg kan gå længere og længere væk for at finde ud af om det er en smartdoor eller ej. 

 

Jeg ser dog at Warmarcus kommer ned til dig og skyder dig i fængslet, og jeg tænker det er på baggrund af at du skrev til ham (hvilket han heller ikke skal gøre).

Oveni ser jeg også at inden han skyder dig at han prøver at vise dig at propsne er no-collieded ind til stenene, men tænker du er afk der. 

 

Jeg tager dog fat i Warmarcus hurtigst muligt når han er online! Det er ikke acceptabelt.

Redigeret af Ariana Grande
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.