Hop til indhold
Stavox

Hvornår man må skyde en potentiel trussel


West
 Del

Recommended Posts

Ja det bliver somme tider et problem, at man skal tage hensyn til det voice chat delay der nu engang er på serveren. Så du er ikke den eneste, Jeg oplever problemet selv somme tider og det er generelt et irriterende men nok uundgåelig problem, desværre.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Kaj. K. skrev:

Ja det bliver somme tider et problem, at man skal tage hensyn til det voice chat delay der nu engang er på serveren. Så du er ikke den eneste, Jeg oplever problemet selv somme tider og det er generelt et irriterende men nok uundgåelig problem, desværre.

 

Synes måske bare godt det kan fikses, idet staffs kan sætte sig mere i vores perspektiv. En civilbetjent behøver nødvendigvis ikke 5 sekunder til at blive bedt om at forlade en grund. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Enig, Men der skal nok gøres noget ved selve voice chat systemet . Nu har jeg på ingen måde forstand på om det er noget man kan gøre noget ved, eller om det er en uundgåelig ting i gmods voice chat system generelt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Kaj. K. skrev:

Enig, Men der skal nok gøres noget ved selve voice chat systemet . Nu har jeg på ingen måde forstand på om det er noget man kan gøre noget ved, eller om det er en uundgåelig ting i gmods voice chat system generelt.

 

 

Tror bare det handler om, at nogle staffs har overfortolket regelsættet for meget og derfor lader naive betjente slippe afsted med at kalde RDM, på trods af, at de står overfor 5 hårde kriminelle der råber "GÅ VÆK". Det burde sige sig selv, at man ikke skal stoppe op og kigge på, når der tydeligvis sker noget farligt (bruge sin sunde fornuft).

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har også oplevet, at der er ekstra delay på lyden i logsne. Hvor en staff mente, at spilleren først havde sagt noget efter jeg downede ham. Der blev jeg nød til at vise video bevis for, at undgå en straf. Det vil jeg mene er et ret stort problem, fordi en staff vælger selvfølgelig at handle ud fra deres logs og ikke hvad spilleren siger. 

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.