Hop til indhold
Stavox

[Solved] Pakkeomdeler ændringer


West
 Del

Recommended Posts

Gør så en pakkeomdeler mister penge hvis de ikke får leveret en pakke til tiden, da det sker ofte og det kun resulterer i, at vi forbrugere skal vente 10 minutter fremfor 7 med statenspakkeservice. Jeg kan gå i dybden med hvor meget de skal miste pr. pakke, hvis i føler det er nødvendigt #ForslagOverAndOut!

 

-lexx spandex 

Link til kommentar
Del på andre sites

problem er så at de flest gang at pakker ikke kan blive omdelt for pakke omdeler er at endt politi eller en der er rival til dem som skal havde pakker for pakkeomdeleren skudt eller kidnaper ham samt når politiet laver road block bliver de også sænke i at kun komme frem med pakker hurtig for mange af de roadblocks der er bygge endt har bygge fejl eller bliver block af andre biler fordi dem der står der ikke kan finde ud af det

dog vil jeg nok gør at de kun modtager det halv beløb ved bestilling og at de få rasten ved levering

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, John Hudson skrev:

problem er så at de flest gang at pakker ikke kan blive omdelt for pakke omdeler er at endt politi eller en der er rival til dem som skal havde pakker for pakkeomdeleren skudt eller kidnaper ham samt når politiet laver road block bliver de også sænke i at kun komme frem med pakker hurtig for mange af de roadblocks der er bygge endt har bygge fejl eller bliver block af andre biler fordi dem der står der ikke kan finde ud af det

dog vil jeg nok gør at de kun modtager det halv beløb ved bestilling og at de få rasten ved levering

 

Hvis en pakkeomdeler i virkeligheden bliver kidnappet og derfor ikke aflevere sine pakker, så vil det have negativ indflydelse på vedkomnes virksomhed - hvorfor skulle det så ikke passe overens med in-game? Kan godt se hvad du mener, men hvis en pakkeomdeler roder sig ud i, at ikke kunne aflevere sine pakke (F.eks. polititet har konfiskeret deres vogn), så fortjener de vel også, at blive straffet.

 

Pakkeomdelere har omtrent 10 minutter til at aflevere en pakke, så tænker ikke, at en roadblock burde være så stort problem som du beskriver, men tak for dit input, John 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Pakkeomdelerne mister jo trods alt en potentiel fortjeneste ved ikke at levere en pakke, da de jo først får pengene når de tager dem i postkassen. 
Jeg vil ikke mene at en økonomisk straf er den ideelle løsning, men et jobban hvis der er fx. 5 pakker som ikke bliver leveret indenfor 15 min. 
Hvis det så sker vil det resultere i et jobban på 15 min. Eller at man bare bliver fjernet fra jobbet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hizlau skrev:

Pakkeomdelerne mister jo trods alt en potentiel fortjeneste ved ikke at levere en pakke, da de jo først får pengene når de tager dem i postkassen. 
Jeg vil ikke mene at en økonomisk straf er den ideelle løsning, men et jobban hvis der er fx. 5 pakker som ikke bliver leveret indenfor 15 min. 
Hvis det så sker vil det resultere i et jobban på 15 min. Eller at man bare bliver fjernet fra jobbet. 

 

Synes ikke altid staff skal involveres. Hvis pakkeomdelere gjorde deres arbejde tilstrækkeligt, så ville de slet ikke behøve at frygte en økonomisk nedsættelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, Lexx skrev:

 

Synes ikke altid staff skal involveres. Hvis pakkeomdelere gjorde deres arbejde tilstrækkeligt, så ville de slet ikke behøve at frygte en økonomisk nedsættelse.

Det skulle ikke være staff der skulle give dem et jobban, bare et automatisk system. Så kommer der en advarsel op når man ikke har afleveret en pakke, og hvor mange pakker der er til at man får en straf. 
Hvis det er en økonomisk straf hvordan skal det så være hvis der er en som ikke har nogen penge. Går deres konto i minus, eller får de så bare ikke nogen straf. 
Dog er jeg enig i at en økonomisk straf er den mest effektive metode, men også den hårdeste. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hizlau skrev:

Hvis det er en økonomisk straf hvordan skal det så være hvis der er en som ikke har nogen penge. Går deres konto i minus, eller får de så bare ikke nogen straf. 

 

Hvis de ikke kan betale, så kan de bare blive frataget deres rolle som pakkeomdeler (Virksomheden går konkurs). Igen synes jeg du overtænker scenariet lidt for meget, i virkeligheden bliver man nok heller ikke banned fra at være pakkeomdeler, hvis man er dårlig til det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det behøver jo heller ikke være for hver pakke de mister penge, det kan måske være at levering automatisk bliver nedsat, hvis de misser 5 leveringer i streg - så kan de måske først rette den tilbage, når de har leveret 5 til tiden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.