Hop til indhold
Stavox

Nogen der ved hvordan laver en splitte e2


Slamboe
 Del

Recommended Posts

@name Magnus mega seje og super pefekt og mega lorte kodet men mega sej
@persist PossiblePerson:entity
@inputs EGP:wirelink User:entity
if (first())
{
    ##concmd("play horns/crabrave.wav") ### Set to hashtags hvis den ikke skal afspille
    runOnChat(1)
}


if (chatClk(owner()))
{
    local Said=lastSaid():lower():explode(" ")
    local Cmd=Said[1,string]

##commaden
    if (Cmd=="!add"){
        PossiblePerson = findPlayerByName(Said[2,string])
        if (PossiblePerson:isValid()){
 
 moneyRequest(PossiblePerson, 200, "Split Bekr"+ae()+"kftelse")

    }
}
}

if(moneyClk("Split Bekr"+ae()+"kftelse")){
 concmd("say /pm "+PossiblePerson:name()+" Du er blevet tilf"+oe()+"jet til split af weed eller meth")

            print("Person med navn: "+PossiblePerson:name()+" blev tilf"+oe()+"jet added til e2en")
     concmd("play buttons/bell1.wav")

}

if(moneyNoClk("Split Bekr"+ae()+"kftelse")){
 concmd("say /pm "+PossiblePerson:name()+" Du blev ikke tilf"+oe()+"jet til split e2en da du ikke bekr"+ae()+"ftet")
 concmd("play vcmod/backfire/3.wav")

}






Her har jeg en e2 og den vil jeg gerne have så nå man har bekræftet så kommer den et sted hen hvor at den står og venter indtil nogen penge skal trækkes ud 

det er menningen at nå den bliver færdig så skal man kunne !add slamboe fx og !add magnus og så kommer de et sted hen også nå du skriver !split 400000 så skal e2en vide okay jeg skal dele det her op i lige bunker også overføre 200k til være fordi det er 2 personer og 2/4 er 2 også hvis jeg adder 3 så skal den vide at den skal dele 400k op i lige bunker også lave en mobilepay overførsel til dem der added og man skal også kunne reset databasen så at den ikke bliver ved med at huske navne eller så skal den bare reset nå man klikker r på e2en

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.