Dette er et populært indlæg Lucci Skrevet Juni 21, 2022 Dette er et populært indlæg Del Skrevet Juni 21, 2022 (rettet) Har du også en tanke om Stavox er mega grå og kedelig ligesom mig?, godt du fandt mig så da jeg kan fixe dit problem. op.mp4 OBS!! Dette er ingen form for hack eller andre former for clients!. Tutorial Tryk på linket for at download ReShade https://www.mediafire.com/file/joc3qjjl8ufpsk9/ReShade_Setup_5.0.2.exe/file -------------------- Efter åbner du programmet og finder gmod.exe og trykker "Next" -------------------- Nu vælger du kun "Microsoft DirectX9" og trykker "Next" De andre virker versioner ikke til Garry's Mod -------------------- Efter trykker du bare "Next" da ReShade selv finder Garry's Mod filerne. Efter trykker du sætter du flueben på alle de små kasser også trykker "Next" -------------------- Også nu venter du til den er færdig med at download. Det kan godt tage lidt tid. Når en er færdig trykker du "Finish" -------------------- Nu trykker du Window + R på dit tastetur og sætter denne command ind. C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\GarrysMod\bin\win64 Efter downloader du den Shader pack som jeg har link til. https://www.mediafire.com/folder/od0jxtl1snvy7/Shaders+Garry's+Mod Efter du har åbnet filen putter du "Lucci's Shaders" & "Lucci's PvP Shaders" ind i filen som du har åbnet med den command jeg skrev før: -------------------- Nu starter du Garry's Mod op. ReShade downloader alle addons til Garry's Mod når du har åbnet det. Lad det download færdigt og efter den er færdig joiner du Stavox. Efter du har joinet Stavox trykker du "Home" hvis du ikke allerede har gjordt det Også vælger du ellers en af de 2 ting Shaders eller prøver Sæt sine egne farvestyrker på. Har du spørgesmål sender du bare en besked på discord, også finder vi problemet der! Lucci#0031 Redigeret Juni 22, 2022 af Lucci 5 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Smokeking Besvaret Oktober 4, 2022 Del Besvaret Oktober 4, 2022 Min spiloplevelse blev da en del bedre, tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts