Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Hr Juul


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Hr Juul
SteamID: STEAM_0:1:53259966
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg har for 3 måneder siden fået et ban for "Cheats" Af en eller anden grund, jeg ikke forstår. Jeg har aldrig snydt i gmod, og jeg kunne godt tænke mig et unban. Jeg har nu ikke spillet Gmod rigtig længe, men kunne godt tænke mig at komme tilbage til det, så jeg joinede servern og oplevede jeg hade et stort fedt ban. jeg kunne godt tænke mig at få unban, på vejende af at jeg gerne vil spille igen. Jeg har aldrig snydt med "Hack" i gmod, om jeg så har fået grunden "Cheats" af en eller anden exploit eller noget lignede kan jeg ikke huske. Jeg undskylder mange gange, for hvad end jeg har gjort og håber i vil give mig en chance for at bevise mig selv og for at jeg gerne vil spille igen. Mvh Hr. Juul
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.