Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gruppe PM's


West
 Del

Recommended Posts

Staffs siger altid, at vi skal holde vores interessante diskussioner i PM fremfor OOC, men dette er ikke muligt da diskussioner med 2+ mennesker ikke kan foretages i PM uden store mængder arbejde. Da det er en-til-en kommunikation. Derfor foreslår jeg, at i tilføjer gruppePM's, så vi spydige spillere kan diskutere hele dagen i vores egne private gruppe PM's. Så kan man give sin gruppe et navn og skrive sin besked til menneskerne man har inviteret til sin chat (Kan fungere på samme måde som firmaer som pakkeomdeler fungerer. Både i forbindelse med oprettelse af gruppePM og invitation til samtalen)

 

/gpm <gruppenavn> <besked>

(gpm = GruppePM)

 

- lexx innovation 2022 præsident af forslag stavox kategori

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Gaxerdk skrev:

Du ender nok med at hører et modsvar som lyder: "Hvis folk er intereseret i at lave en gruppechat, kan man gå ind på discord, eller andre kommunikations-apps". 

 

Men personligt synes jeg faktisk dit forslag er godt, det eneste problem der kunne være er at stavox allerde har: Gang-chat / Job-chat. De nævnte chats giver allerede en lige ens mulighed for at chatte udenfor OOC-chat, dog kun med folk fra samme gang eller job. Hvis skaberne af vor elsket stavox kunne sætte sig lidt i omdrejninger, tror jeg faktisk godt din ide kunne blive implementeret.

 

Fedt Forslag! = +rep

selvom der allerede findes muligheder, skader det ikke nogen, at få en reél mulighed inde i selve spillet, til at lave en gruppechat.

 

Gaxerdk 

 

Nej nej, hvis mit forslag ikke bliver godkendt, så laver jeg bare en staff-klage dude. Udover det, er det så ikke metagaming hvis man bruger en non-stavox-type-kommunikation!? !?!? !?

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.