Hop til indhold
Stavox

[Afvist] 3000kr mobilepay


Drillepind
 Del

Recommended Posts

SteamId: STEAM_0:1:237211284

 

Hvorfor fanden skulle vi unbanne dig?:

 

Hej til de gamle, men også de nye staffs. Jeg er bedre kendt som Dillerpind og jeg var sådan set i nogen folks øjne en kæmpe mide, i andre folks øjne var jeg en homie for livet. Jeg savner mine venner og alle mine yngre følgere på Stavox. Jeg kan faktisk, tro det eller ej, ikke huske hvad jeg fik perm for, men jeg er tilbage igen for at spørge om en chance til. Dimboe's argument for at jeg skulle betale for unban, var at han ikke ville blive populær for at unbanne mig. Nu er halvdelen af staffteamet skiftet ud, og jeg går ud fra de fleste ældre staffs holder pension halvdelen af tiden. Jeg har simpelthen ikke råd til at betale for unban, da min manager siger at min omsætning på 3 mio. ikke må bruges på privatforbrug, men skal geninvesteres i min foretning. Hvis i alligevel ønsker det værste for mig, ville det være en god idé at unbanne mig, så jeg kommer til at bruge min fritid på at spille Stavox, istedet for at studere så jeg kan få en konge uddannelse. Jeg savner jer alle sammen rigtig meget, og glæder mig til at se hvor meget fancy stuff Michael K har tilføjet, udover træer. 😛

 

Kærlig, bamhjertelig og bedste hilsen, Drillepind. Eller skulle jeg sige en ændret mand?

 

Underskrevet af Drillepind's manager.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.