Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Ostehaps


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Ostehaps
SteamID: STEAM_0:1:557331517
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej stavox mu er det blivet min tur til at have ban. Jeg synes det var mega dumt det jeg gjorde og jeg gerne vil ind på server for hvis jeg skal være helt ærlig så kan jeg godt lide at spille på stavox men nu er jeg banned og nu har jeg ikke så meget at lave det jeg prøver at sige er jeg savner stavox og alle de gode minder nu vil jeg gerne spørger om jeg kan få unban da det er blevet kedeligt uden stavox. og jeg vil love hvis jeg får en chance til kommer det jeg har gjort aldrig til at ske igen jeg synes selv jeg har være dum og ikke lytte på hvad folk sagde nogen gange. jeg håber at i ville være med til at give mig en chance til så jeg kan bevise jeg kan være pæn på server Mvh Ostehaps
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, OpK skrev:

Et direkte unban kan ikke komme på tale, jeg vil undersøge muligheder for prøveunban.

jeg er med på i ikke bare giver et unban men vil da gerne have en chance på prøveunban hvis det er muligt så jeg kan bevise jeg har ændret mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.