Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: mongo


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: mongo
SteamID: STEAM_0:1:538257902
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
troll kl 2 om natten med en staff får næsten en uge siden
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, jeg fik klager over at du og en anden stod og blokerede spawn af.

Jeg kom ind, var venlig og bad jer om at lade vær med at troll. Der gik højest 10 min, hvor der blev bygget store bygningerne på vejene, flashbangs hvor en anden blev ramt osv. 
Derfor den lange straf.

 

Du bliver unbanned om ca. 30 min.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.