Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Abdul Vejsidebombe


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Abdul Vejsidebombe
SteamID: STEAM_0:0:88940487
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej Igen Igen. (Slamboe) Jeg vil så gerne ind igen og derfor jeg synes jeg skal unbannes er jeg er blevet lidt mere klog jeg er blevet nonfimeret kommet videre og jeg keder mig hverdag sider og ser film og vil bare gerne ind på Stavox igen jeg savner servern da jeg blev banned var jeg troll da jeg sad i et stresset sted i mig liv ikke noget jeg vil komme mere ind mere ind på her da det er privat men jeg vil ikke bruge det som en unskylning jeg vil bare nævne det min ADHD gør også at jeg siger ting som ikke er smarte tit men at jeg siger dem uden at tænke over det tit kan jeg knap huske hvorfor jeg siger det nogen gange kommer det bare. Propblock kan jeg ikke huske jeg gjorde tror det var sammen med nogen venner eller en jeg fat på servern eller en jeg bare trollet som ikke var smart og jeg ved det godt Racismen var fordi at i min klasse gik vi rundt og sagde Nigger balls med en dyb stemme og det synes vi var sjovt i min klasse og vores lærer synes heller ikke det var mærkeligt eller sagde stop så det tænkte jeg også var okay på stavox men jeg skal nok stoppe med at siger nigget neger sorte svin og alt andet lort jeg har sagt det skal lige siges at jeg kan godt komme til at bare sig det men hvis jeg siger det skal jeg nok tænke mig om næste gang jeg får tanken eller er lige ved at sige det racismen og grimt sprog skal jeg med mit bedste prøve at fjerne Hvis propblock racisme og alle de andre fucked op ting jeg har lavet skal stoppe er det nemt eller næsten men det er værefald fremskridt hvis jeg prøver ved godt jeg altid siger det sker ikke igen og at det er svært at tro på men jeg skal prøve mit bedste keder mig savner jeg meget alt det sjove man kan lave på limited i for hold til reglerne men politi i min lille golf det altså bare banger det savner jeg give nogen bøder og måske læge det er satme også sjovt eller finde et gang hvor jeg kan hygge mig uden ostehaps som jeg har fundet ud er banned men jeg vil bare ind og hygge med de der nu er der men det her er mere bare personligt så stopper nu savner jer bare :) håber jeg bliver unbanned
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan se det ikke er delt om som jeg havede gjort min fejl men der er stort der hvor der starter nogen nyt
Der er Hej igen igen og ned til punktum

og så Propblock

Og så Racisme 

og personlig snak

 

Her er det delt op

Hej Igen Igen. (Slamboe) Jeg vil så gerne ind igen og derfor jeg synes jeg skal unbannes er jeg er blevet lidt mere klog jeg er blevet nonfimeret kommet videre og jeg keder mig hverdag sider og ser film og vil bare gerne ind på Stavox igen jeg savner servern da jeg blev banned var jeg troll da jeg sad i et stresset sted i mig liv ikke noget jeg vil komme mere ind mere ind på her da det er privat men jeg vil ikke bruge det som en unskylning jeg vil bare nævne det min ADHD gør også at jeg siger ting som ikke er smarte tit men at jeg siger dem uden at tænke over det tit kan jeg knap huske hvorfor jeg siger det nogen gange kommer det bare.

 

Propblock kan jeg ikke huske jeg gjorde tror det var sammen med nogen venner eller en jeg fat på servern eller en jeg bare trollet som ikke var smart og jeg ved det godt

 

Racismen var fordi at i min klasse gik vi rundt og sagde Nigger balls med en dyb stemme og det synes vi var sjovt i min klasse og vores lærer synes heller ikke det var mærkeligt eller sagde stop så det tænkte jeg også var okay på stavox men jeg skal nok stoppe med at siger nigget neger sorte svin og alt andet lort jeg har sagt det skal lige siges at jeg kan godt komme til at bare sig det men hvis jeg siger det skal jeg nok tænke mig om næste gang jeg får tanken eller er lige ved at sige det racismen og grimt sprog skal jeg med mit bedste prøve at fjerne

 

Hvis propblock racisme og alle de andre fucked op ting jeg har lavet skal stoppe er det nemt eller næsten men det er værefald fremskridt hvis jeg prøver ved godt jeg altid siger det sker ikke igen og at det er svært at tro på men jeg skal prøve mit bedste keder mig savner jeg meget alt det sjove man kan lave på limited i for hold til reglerne men politi i min lille golf det altså bare banger det savner jeg give nogen bøder og måske læge det er satme også sjovt eller finde et gang hvor jeg kan hygge mig uden ostehaps som jeg har fundet ud er banned men jeg vil bare ind og hygge med de der nu er der men det her er mere bare personligt så stopper nu savner jer bare 🙂 håber jeg bliver unbanned

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey @Slamboe,

Jeg har lidt nogle problemer med din unban request og dit løfte om at ændre din adfærd.

Før du modtog det her ban for at stå og sige N-ordet og andet i spawn, havde du tidligere været banned af Po for det samme. Her var du banned fra den 23/2 til 2/3.
Kan se udfra dine noter at du faktisk har snakket med Po i ban-buret om det ban og hvad du gjorde. Her skulle du, overfor Po, have nægtet at ændre din adfærd på serveren.
Po skulle så efterfølgende have haft en samtale, hvor hans forståelse var du ville ændre din adfærd. Desværre måtte jeg så banne dig for lignende ting igen bare 5 dage efter du fik unban.
I forhold til dit propblock er det efter du har valgt at være racistisk i spawn. Her løber en gruppe hjemløse efter dig og du spawner så hegn på vejen væk så de ikke kan løbe efter dig. Oven i købet har du lige ca. 15 min før banned fået et jail for propblock også.

Jeg kan ikke helt se begrundelsen for at du vil holde dit løfte denne gang og rent faktisk ændre din adfærd her inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Aske Jeg ved godt det er sådan lidt risky business og unbanne mig for jeg har langt tid sagt jeg skal nok ændre den men den her gang vil jeg gerne for ved serjøst ikke hvad  jeg skal spille savner bare stavox du har ingen anelse om hvor meget jeg savner den server savner nova, rome, staffsne og selvfølgelig bare stavox

 

Det er svært og tro at jeg vil ændre den men du kan tage det i overvejelse og jeg mener det jeg vil ændre den og det vil jeg den her gang du siger jeg det ikke bare nu vil jeg gøre det

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.