Hop til indhold
Stavox

[Solved] Silas staffklage


West
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Breezy
Staff ingame navn: Silas
Dit SteamID: STEAM_0:1:237384179
Staff SteamID: STEAM_0:0:59207334
Forklar situationen: Jeg raider John Hudson og gør mit ypperste for at komme ind i basen. Jeg slår ham ihjel, sætter keypad cracker på hans smartdoor og stiller mig lidt væk som den snedige kriminel jeg spiller som. Så kommer der en betjent og kigger på min keypad cracker, jeg vælger derfor at skyde ham og efter 5 skud indser jeg, at jeg har gletmt at reload. Jeg bliver arrested og får ikke lige helt tænkt over mit raid skal lukkes med det samme. Så joiner Kanerix mit raid og jeg vælger derfor at holde det kørende (han joinede 20 sek. efter jeg blev arrested ifølge Silas). Jeg holder derfor mit raid kørende indtil Kanerix giver mig grønt flag til at lukke raidet. Efter 10 minutter kommer Silas hen til mig og siger jeg har lavet fail raid, eftersom jeg ikke kom ind i John Hudsons base. Hvor jeg svarer, at et raid ikke altid ender i success. Jeg bliver stille og roligt sur fordi Silas er piv langsom til at håndtere cases og laver ofte mange fejl på trods af, at han har været ansat i rigelig tid nu. Så forklarer han mig, at jeg skulle have lukket mit raid lige præcis efter jeg blev arrested, hvilket jeg ikke ser det store problem i, fordi Kanerix havde bare startet sit eget raid så. Så udkommet havde været det samme alligevel. Silas vælger derefter at banne mig i 24 timer for et failraid, der ikke var imod nogle regler - SAMT flabet i case, når han selv vælger at ignorere de meget valide pointer jeg kom med og selv bedte om en reaktion. Det jeg klager over er dårlig håndtering af staff, unødvendig straf, alt for lang straf og general dårlig attitude fra Silas. Håber sgu i får styr på ham inden det er forsent. 
Bevis:

6y3aZC2.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi, og BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Breezy. 

Problemet ligger i at du ikke afslutter dit raid efter du er kommet i fængsel, 20 sekunder efter du er sat i fængsel joiner Kanerix så raided og indser at der er for mange betjente og derfor bare vælger og efterlade den base du er ved og raide hvilket betyder i bare har skudt borgermesteren og ikke raided noget fra basen. Du skal altid afslutte dit raid hvis du er den eneste i raided, når du bliver arresteret. 

Du fik ban, fordi dagen før havde jeg givet dig en straf for fail raid. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Forstår ikke hvordan 20 sekunder skal begrunde et ban på 24 timer. Der havde været ingen forskel hvis Kanerix havde startet sit eget raid eller joinet mit. Jeg havde (ligesom alle kan) lavet den simple fejl at glemme at lukke mit raid hvorefter en anden spiller vælger at fortsætte det. Jeg fik et jail igår for at raid en gunshop, så jeg kunne slette hans våben og derfor ødelægge hans business. Hvilket jeg tog straffen for, forstår ikke hvordan 300 sekunders jail kan skaleres op til 24 timer, når det ikke engang var et total fail raid - idet jeg faktisk stjal fra en anden spiller. 

 

6 minutter siden, Silas0505 skrev:

raide hvilket betyder i bare har skudt borgermesteren og ikke raided noget fra basen

 

Hvis du nu havde sat dig ind i hvad jeg fortalte dig under casen, så lød det følgende: Jeg startede mit raid med at slå borgmesteren ihjel, satte keypadcracker på døren og gjorde alt for at kunne komme ind i hans bygning. Jeg kom for tæt på en betjent i en skudkamp, hvilket resulterede i, at jeg blev arresteret. Bare fordi man fejler på et raid, betyder det ikke, at det er et failraid. Kanerix joinede mit raid, men indså hurtigt, at det var for stramt eftersom betjente var lokket til efter min anholdelse og det var lige i midtbyen. Det er klart han ikke vælger at fortsætte og beder derfor mig om at lukke raidet. Det giver ingen mening at banne en spiller i 24 timer for sådan en lille detalje, når udkommet havde været det samme alligevel.

 

8 minutter siden, Silas0505 skrev:

20 sekunder

 

Altså der er rigtig mange der ikke lige får lukket deres raid med det samme, når man bliver arrested eller på anden vis nødsaget til at stoppe sin handling. Forstår ikke hvordan det kan resulterer i 24 timers udelukkelse.

 

10 minutter siden, Silas0505 skrev:

Du fik ban, fordi dagen før havde jeg givet dig en straf for fail raid. 

 

Det var et tåbeligt jail. Hvis i ikke vil have folk sletter hinandens våben, så fjern funktionen bro.

Det var som sagt slet ikke min start intention at være "flabet i case", men du vælger at reagere meget langsomt på alle mine argumenter og slet ikke sætte dig i mit perspektiv. Hvilket efter nok tid også kan få spillere til at få nok.

 

11 minutter siden, Silas0505 skrev:

Du skal altid afslutte dit raid hvis du er den eneste i raided, når du bliver arresteret. 

 

I know, men i min situation hvor udkommet ikke have været anderledes alligevel burde det nok have kunnet være gået med en hævet finger eller bedre case håndtering. Udover det, så kan jeg ikke finde den regel hvor det nøjagtigt står henne, hvilket du også fejlede at vise frem under casen. 

- Breezy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

 

Det er din opgave at sørge for at afslutte dit raid, når du bliver arresteret og der ikke er flere tilbage. Det gjorde du ikke, og det bliver du selvfølgelig straffet for. Kanarix deltager i dit raid lidt tid efter at du er blevet arresteret, og det ved han godt da i jo snakker sammen på Discord.
Jeg kan godt se, at udfaldet af raidet nok ikke havde været anderledes, men det er stadig et bevidst brud på reglerne.

 

Kigger man på din straf, kan det godt lyde til at være lang tid, men ud fra dine mange timer på serveren, og at du tidligere har været staff, burde du vide bedre. Du har også generelt et attitude problem når du snakker til vores staffs, og det kunne jeg også forestille mig har været et problem i denne case. Det ligger også til grund for dit ban.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.