Hop til indhold
Stavox

[Solved] OpK Staffklage


West
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Breezy
Staff ingame navn: OpK
Dit SteamID: STEAM_0:1:237384179
Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694
Forklar situationen: Havde lige knocked en fyr for at prøve at få mig slået ihjel, folk samler sig rundt om os og prøver at hjælpe ham op. Jeg siger til folk de skal gå væk ellers vil de blive skudt. Pludseligt kommer OpK rundt om hjørnet og begynder at revive fyren jeg har skudt, jeg giver så et skud i hans skulder og beder ham at gå væk. Så stiller han sig som en Karen og venter på min "rp-situation" er slut. Idet jeg færddigøre manden der lå knocked vælger OpK at flyve mig op på et tag og sige jeg har RDM'et ham. Hvor jeg svarer, at han fik et enkelt skud og det var fordi jeg lige havde fortalt folk i blandt os, at de skulle træde væk. Han siger så, at det var forsøg på RDM og, at jeg skulle have sagt det inden det var selvom, at delayet på mikrofon sikkert alligevel havde sat en stopper for muligheden. Jeg PM'er OpK og fortæller, at hvis det havde gået udover en normal spiller, så havde pågældende fået afvide, at han bare kunne have taget mere liv i spawn - siden mere skade jo ikke var sket. Jeg fik et jail på 300 sekunder for RDM, selvom OpK hverken døde eller mistede noget (udover det mængde liv, et skud en AKM laver). L håndtering imo.
Bevis:

kSioz9R.png

61dYOTT.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi, og BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Der sker jo det, at jeg lige kommer til livs igen efter at have blevet skudt i en politijagt. Jeg ser så en borgmester i spawn, som ligger ned og prøver at revive ham. Før du så når at fortælle mig noget, har du fyret et skud på mig.

 

Da jeg ikke har set dig skyde ham, kan jeg jo ikke bare lade som om at jeg ved hvad der er sket. Jeg går hen og forsøger revive af mit gode hjerte, hvor du så skyder mig uden advarsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, OpK skrev:

Der sker jo det, at jeg lige kommer til livs igen efter at have blevet skudt i en politijagt. Jeg ser så en borgmester i spawn, som ligger ned og prøver at revive ham. Før du så når at fortælle mig noget, har du fyret et skud på mig.

 

Da jeg ikke har set dig skyde ham, kan jeg jo ikke bare lade som om at jeg ved hvad der er sket. Jeg går hen og forsøger revive af mit gode hjerte, hvor du så skyder mig uden advarsel.

 

En spiller med DIN mængde timer på serveren burde sagtens vide hvad det betyder, når en række bange spillere står rundt om en stjernepsykopat som mig med en ladt AKM over en knocked borgmester. Der er absolut ingen grund til at være dum eller naiv fra din side, du prøvede umiddelbart at være en verdensmand, men fejlede horribelt. Du burde have egenskaben til at sætte to og to sammen i takt med, at borgmesteren var knocked, der formentligt var blod og jeg havde min gun fremme.

 

Udover det, så blev vi enige om, at det ikke var RDM i casen (du kaldte det "Forsøg på RDM"), men alligevel har du jailet mig med grunden RDM. Endnu et tegn på fejlagtig håndtering af situationen.

8 timer siden, OpK skrev:

Da jeg ikke har set dig skyde ham, kan jeg jo ikke bare lade som om at jeg ved hvad der er sket.

 

Jo, du kan bro.

Regel 1.2 bro

Din sundefornuft burde have fortalt dig, at det nok ikke var en god idé at være "helten" (eller i hvert fald prøve)

Prøv at lav noget RP bro, du ødelægger servern no cap

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Breezy skrev:

 

En spiller med DIN mængde timer på serveren burde sagtens vide hvad det betyder, når en række bange spillere står rundt om en stjernepsykopat som mig med en ladt AKM over en knocked borgmester. Der er absolut ingen grund til at være dum eller naiv fra din side, du prøvede umiddelbart at være en verdensmand, men fejlede horribelt. Du burde have egenskaben til at sætte to og to sammen i takt med, at borgmesteren var knocked, der formentligt var blod og jeg havde min gun fremme.

 

Udover det, så blev vi enige om, at det ikke var RDM i casen (du kaldte det "Forsøg på RDM"), men alligevel har du jailet mig med grunden RDM. Endnu et tegn på fejlagtig håndtering af situationen.

Jeg ved ikke om du mener det her eller ej, synes jeg du skal tage det seriøst. Det gør jeg ihvertfald.

 

Derudover er det ligemeget om du så havde ramt mig med en stunstick, dette ville stadig være RDM.

At jeg går hen og reviver borgmesteren giver dig stadig ikke ret til at skyde mig, om du så stod med en RPG over hans hoved.

Det har altid været sådan, at man skal advare en person om ikke at revive en anden før man skyder.

 

Dit argument med, at man som normalt spiller havde fået afvide at man kunne tage liv i spawn, er jo heller ikke gældende. Det var måske en ting i 2019, men vi er altså i 2022 og tingene har ændret sig.

 

Jeg har ikke mere at kommenterer, da jeg ikke mener at have gjort noget forkert her.

Jeg afventer en afgørelse fra @BareMaxxeller @ZeNoxXi

 

 

Redigeret af OpK
Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, OpK skrev:

Jeg ved ikke om du mener det her eller ej, synes jeg du skal tage det seriøst. Det gør jeg ihvertfald.

 

Det gør jeg jo, ved ikke om du tager det seriøst. Fordi ellers havde du lagt mærke til alle de valid pointer jeg kom med.

 

5 timer siden, OpK skrev:

At jeg går hen og reviver borgmesteren giver dig stadig ikke ret til at skyde mig, om du så stod med en RPG over hans hoved.

 

Der er en grund til jeg knocked ham, ikke så du skal gå hen og revive ham, så han kan skyde mig. Og nej det ikke RDM, RDM står for Random Death Match. Det var hverken tilfældigt du blev skudt og du døde i hvert fald ikke af det. 

 

5 timer siden, OpK skrev:

Det har altid været sådan, at man skal advare en person om ikke at revive en anden før man skyder.

 

Havde lige advaret alle der stod rundt om os, my bad, at du ikke lige var der i det samme tidspunkt. Tænker dog godt selv du burde kunne regne det ud, når alle stod og blot kiggede.

 

5 timer siden, OpK skrev:

Dit argument med, at man som normalt spiller havde fået afvide at man kunne tage liv i spawn, er jo heller ikke gældende. Det var måske en ting i 2019, men vi er altså i 2022 og tingene har ændret sig.

 

Nej. Det er yderst gældende OpK. Havde enhver anden spiller uden staff blevet skudt i den situation ved siden af HP og Armor maskinerne havde de fået afvide de kunne tage mere liv.

PS: Hvordan kan du sige reglen ikke længere er gældende på samme måde, når den ikke er ændret inde på https://stavox.dk/dash/rules

 

Man må jo også gerne sige til folk de skal dræbe sig selv inde på serveren ifølge nogle staffs.

 

5 timer siden, OpK skrev:

da jeg ikke mener at have gjort noget forkert her.

 

Det er jo der vi er uenige.

- Breezy

Redigeret af Breezy
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan ikke se et problem i OpK's håndtering af casen. Når du skyder ham, vil det betegnes som RDM, når du ikke advarer ham inden.

At du står med et våben, giver dig ikke automatisk ret til at skyde folk, der forsøger at revive en spiller du lige har skudt, det kræver at du advarer folk inden da.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.