Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Dazzle


Dazzle
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Dazzle

SteamID:STEAM_0:0:64790419

Alder: 19

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Grunden til at jeg skal være en del af ledelsen er pga. af min høje erfaring inden for RP.
Jeg har spillet på Stavox on and off siden begyndelsen og har rundt regnet 2000 timer inde på Stavox serveren. Heraf er langt de fleste timer gået med-
arbejdet som politibetjent, hvor jeg har opnået høj erfaring, i forhold til de regler og love man forventer en politibetjent følger. Derudover tænker jeg at-
min tilstedeværelse på serveren primært vil blive fokuseret på arbejdet, som politibetjent/vicerigs da det er der jeg finder det sjove.  

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil som vicerigspolitichef gerne opnå en højere samhørighed blandt de individuelle politibetjente- 
hvor kommunikation er særdeles vigtig, for et godt samarbejde. Dernæst vil jeg bidrage til en større RP fornemmelse, ved brug af min position, samt en-
mere struturet politistyrke.

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Jeg er meget opsat på politistyrken består af kvalificerede spiller, der tager deres RP-rolle- seriøst
  • +Rep 1
  • -Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.