Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]kængu


Kængu
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Kængu

SteamID:STEAM_0:1:51164648

Alder:16

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:Jeg vil gerne være en Del af ledelsen fordi jeg kan godt lide at være politiBetjent. 
Jeg vil gøre Politi så realistisk som muligt som jeg kan gøre med masser af fede Politi Træninger og Jeg kan finde på lave skydeTræninger og KøreTræninger og radioTræninger OSV. 
Jeg giver også Realistisk bøde For at køre i modsat side af vejen giver en bøde på 1.000 og køre ind i lygtepæl give en bøde på 2.500 og hasarderet kørsel er fængsel eller bøde på 45.000.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:Jeg vil gerne op når at blive en af de bedste Viserigs at der har havde på hele Stavox og at staovx får det bedste PolitiRP være gang jeg er ViseRigs.

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:Nej HÅBER JEG BLIVER.
Redigeret af Kængu
  • +Rep 4
  • -Rep 5
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm Kængu, Kængu, Kængu..

Jeg ved ærlig talt ikke hvor jeg skal placere min Rep henne...
Ligenu står det lidt mellem at være en Neutral Rep eller en -Rep.. Du har placeret dig selv i en lidt svær situation for mig at give dig et +rep i...
 

  • Jeg ser dig ikke specielt meget på stavox mere, og sjældent som betjent.
  • Når du endelig er betjent er det i meget kort periode, hvor jeg desværre heller ikke ser megen aktivitet...
  • Du kan godt virke lidt troll til tider, hvilket jeg tror vil ende som en ulempe på lang sigt.
  • En ting der virkelig går mod mine forventninger er at du faktisk spørger om jeg ikke giver et +Rep på din ansøgning..

    Så jeg tror jeg lader min stå neutralt i denne omgang.

    - Neutralt Rep

    // Din Mickey
     
  • +Rep 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.