Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]rigspoliti ansøgning


 Del

Recommended Posts

In-game navn: MRGHOST

SteamID:STEAM_0:0:226762447

Alder:18

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:jeg er meget active og meget gald jeg er god til at hjælpe hvis der er brug for mig. fordi jeg er en god leder, og jeg har styr på tingen, har været hr i fivem før så jeg ved hvordan det er at være en leder. Jeg vil bringe et nyt politi styke til vyen som aldrid er set før, 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: fordi man har magt, og man bestemmer over de andre og der lyder mere fedt at være Vicerigspolitichef end at være instaleder som dårligt nok bestemmer, jeg er også en god chef og vil være en rolle model over for de andre betjente så de kan se op til mig, der vil være palds til sjov og ballde men så snart vi skal være serøis så skal det ske med det samme. er hård når det kommer til relger

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide? nope
  • +Rep 1
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.