Hop til indhold
Stavox

FPS Guide


Alex

Recommended Posts

FPS Boost:

Gå ind hvor din autoexec fil er (ofte under C:\Program Files\Steam\steamapps\common\garrysmod\garrysmod\cfg\autoexec.cfg)

Så skal du åbne autoexec.cfg med notepad++ eller andre tekst redigerings programmer.
Du kan installere notepad++ her: https://notepad-plus-plus.org/

Inde i autoexec.cfg filen kan du skrive følgene:

Quote

mat_specular 0 //(Fixer nogle reflektioner rundt omrking i mappet på rockford.)

r_shadows 0 //Fjerner ting såsom lys på bilen, kan give en del fps.

r_drawmodeldecals 0 //Fjerner decals fra models.

r_dynamic 0 //Fjerner dynamic lighting.

Og så skal du bare gemme filen og genstarte dit garry's mod, så burte du have lidt mere fps, jeg køre selv med 120 fps næsten konstant i rockford, i byen. 

 

 

(Jeg vil tilføje flere kommandoer når jeg kommer hjem, er ikke hjemme så kan ikke lige huske alle)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Fpsboost i console

Det giver kun nogle få fordele som f.eks. et mere simpelt hud der kræver færre udregninger samt deaktivering af lys på biler (giver ret godt hvis der er mange inde).

 

Den nemmeste måde er stadig !multicore og så ellers prøve at ændre på et par cvars som Alex foreslår.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Fpsboost i console

Kendte ikke til det ;)

12 minutes ago, DyNATO said:

Det giver kun nogle få fordele som f.eks. et mere simpelt hud der kræver færre udregninger samt deaktivering af lys på biler (giver ret godt hvis der er mange inde).

 

Den nemmeste måde er stadig !multicore og så ellers prøve at ændre på et par cvars som Alex foreslår.

Yeah der er en del, sætter flere ind når jeg kommer hjem :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.