Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kasper Atwood


Recommended Posts

In-game navn: Kasper Atwood

SteamID: STEAM_0:0:96175479

Alder: 17 år

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg har spillet meget som betjent gennem tiden, også i andre RP spil. Jeg ville så vidt muligt prøve at være meget aktiv som betjent, for at skabe en god opbygning af politiet når jeg er online. Når jeg er betjent tager jeg mit arbejde seriøst, og kender reglerne. Syntes normalt at det er svært at opbygge en god styrke som indsatsleder da man ligesom mangler lidt "magt" hvis man kan sige det sådan... Jeg syntes selv at jeg er meget online, men har dog også en uddannelse ved siden af. 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:Som sagt syntes jeg at det er fedt at opbygge en styrke som gider at lave noget ordenligt RP. Jeg ville så vidt muligt prøve at opbygget noget ordentligt kommunikation mellem styrken, og et godt fællesskab. Jeg ville altså opbygge en styrke som virkelig har et flair får at være betjente, så får man typisk også den bedste RP!

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Som sagt har jeg været betjent i RP verdenen over et længere stykke tid. 
Redigeret af kasperlele
Fejl
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.