Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban request - Trampertøsen


 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamIDSTEAM_0:0:186929979

Hvorfor skal du unbannes: Hej igen. Nu er der gået et stykke tid siden, at jeg har været inde på stavox. Jeg har helt sikkert lært af min fejl, og lige nu vil jeg ikke andet end at spille igen. Det var så dumt det jeg gjorder, og hvis jeg fik muligheden for at få lavet det om, havde jeg gjort det. Fra nu af vil jeg prøve at tænke mig lidt om før jeg taler, får nu kan jeg se hvad der sker, når jeg bare troller og ikke tager mig sammen. Jeg ville gerne sige undskyld til den person det gik ud over, men kan ikke huske navnet. Så hvis jeg ser ham ingame vil jeg undskylde, og komme godt ud af det igen. Det er vel snart 1 måned siden jeg fik perm, og jeg ved godt det ser dårligt ud, men jeg kan ikke andet end at håbe på, at jeg kan få en sidste chance. Men det eneste jeg kan gøre, er at indse den fejl jeg har begået, og gøre mig bedre. Som sagt alle mennesker laver fejl, og det vigtigste er vel at man har set hvad man har gjort, og vil lave om på det, og især tænke mig lidt mere om næste gang.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.