Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Niller Diller


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Niller Diller
SteamID: STEAM_0:1:505655813
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Igår klokken 8 ish, kom jeg til at kaste en flashbang og ramte nogle mennesker. Jeg bliver taget op på et tag af opK og ariana, vi snakker om det og bliver enig om 12 timers ban. Jeg siger så fint nok og tager imod banned. opK er igang med at ban mig, hvor efter jeg vælger at leave serveren da jeg ikke ser nogen grund til at være inde når jeg alligevel får ban. Jeg havde så ikke lige tænkt over at de ville tage det som LTAP, da det overhovedet ikke var min hensigt at undgå staffen. der er nu gået 28 tiemr ish, så ville gerne spille på serveren igen med mine venner.
Link til kommentar
Del på andre sites

Det var mig og ariana, der tog dig med op på taget, men da vi bliver enig om 12 timer og du virker ikke tilfreds med staffen leaver du mens jeg står i casen med dig, dermed tager så ltap med ind i det fordi føler lidt du prøver at komme uden om straffen.

men det var Læspe lars ikke opk du var i case med 🙂

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.