Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request.


TramperToesen
 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:186929979

Hvorfor skal du unbannes: Jeg kom uheldigvis til at sige til en gut at jeg ville DDoS ham. Det gjorde jeg mest for sjov, og fordi jeg troede han ville tage det som en joke. Det var selvfølgelig dumt da det er en trussel. Da adminen blev callet blev jeg lidt overrasket, fordi jeg ikke havde tænkt så meget over det, og jeg fik perm-ban for noget jeg ikke havde nogle som helst intentioner med. Jeg kan dog både se det fra adminens perspektiv og fra spilleren det gik ud overs perspektiv. Jeg synes det er ærgerligt at jeg blev bannet for noget jeg ikke havde nogle intentioner med. Hvis jeg nogensinde kommer ind igen vil ting som denne selvfølgelig ikke ske. Det kan i være sikre på. Og jeg har læst flere regler nu. Så jeg har mere styr på tingene. Jeg var heller ikke klar over at DDoS var det som det var. så da jeg søgte det op blev jeg også selv lidt overrasket, og forstod mit ban. Jeg vil dog blive ved med at ansøge. Håber jeg får jeg at se igen da det er en rigtig god server. Fortsæt god dag.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Einstein.
Som jeg skrev i din tidligere unban request, var både din adfærd og dit sprogbrug over for spilleren i momentet ikke den bedste. Dermed tyder det i min optik heller ikke på, at du oprigtig sagde truslen som en joke. Der er selvfølgelig forskel på at sige noget, og så handle ud fra det man siger, dog er det slet ikke acceptabelt at overhovedet true med DDOS eller lignende. 

Jeg vender dit ban med pikachu, og så kommer der svar hurtigst muligt.
God aften🙂
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.