Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Igor


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Igor
SteamID: STEAM_0:1:521487327
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
jeg syndes jeg skal undbannes fordi jeg mener det var en joke at bestikke og jeg har lært min lektie og jeg kan først spille mandag vis det er fordi jeg blev banned så sent om aften jeg ved godt at i mener det er en mild straf men jeg syndes den er hård i forehold til jeg jar 19 timer
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Igor. 
Du er blevet banned, da du efter din bil er blevet smadret, forsøger at løfte den fra Varehus #1 og ind til byen. Da jeg tager fat i dig, får du et jail for Physgun abuse, men du prøver derefter at bestikke mig med 100k for at komme ud af dit jail.
Jeg har været i support med dig og Po i går aftes omkring dit ban, hvor vi også kom frem til at trods du mener det var en joke, var det ikke særlig tydeligt eller noget man skulle forsøge at prøve på.
Du har fået en mild straf, fordi du er ny og har ikke så mange timer på serveren. 

Jeg vender dit ban med Po, og så kommer der svar inden længe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.