Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Migos


Migos
 Del

Recommended Posts

+Rep

 

God gut og kan tage noget sjov en gang imellem.

Med det slutter jeg af på et digt da Migos gerne ville have jeg skrev noget sødt: "Roser er røde, violer er blå, Migos er stadig sort indvendig og udenpå" 🌚

 

// Hisus

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

Hej Migos, du kan måske huske mig under navnet “Mette Frederiksen v2” 

Vi to har haft nogle temmelige store skænderier, men der er ved at være langtid siden. 
jeg har ikke spillet gmod et stykke tid, og jeg kan se, at du er blevet mere moden og er ikke den lille toxic dreng som jeg husker du var, tror jeg vi begge er blevet. Men jeg ønsker dig hel og Lykke, og håber vi ses inde på serveren.

 

-ZanzaDK

  • Sødt 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZanzaDK skrev:

+rep

 

Hej Migos, du kan måske huske mig under navnet “Mette Frederiksen v2” 

Vi to har haft nogle temmelige store skænderier, men der er ved at være langtid siden. 
jeg har ikke spillet gmod et stykke tid, og jeg kan se, at du er blevet mere moden og er ikke den lille toxic dreng som jeg husker du var, tror jeg vi begge er blevet. Men jeg ønsker dig hel og Lykke, og håber vi ses inde på serveren.

 

-ZanzaDK

Hahha om jeg kan huske dig Mette Ja vi begge er skam bliv ældre\mere moden siden den dag mange tak for det ❤️😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til BareMaxx.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.